مرجع خبری پرسپولیس : روز سه شنبه در باشگاه پرسپولیس چه گذشت؟ روایت از مرجع خبری پرسپولیس:

* هوار ملا محمد به دلیل غیبت غیر موجه در تمرینات پرسپولیس به كسر 15 درصد از مبلغ كل قراردادش محكوم شد.


*كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس همچنين بازيكناني را كه بدون هماهنگي در دوران بدنسازي ميان فصل غيبت داشته اند را به كسر حقوق روزانه شان، به تعداد روزهاي غيبت شان محكوم كرد.


* عليرضا محمد بازيکن تيم پرسپوليس بعد از ظهر امروز براي توضيح در خصوص علت دريافت كارت زرد بي مورد در بازي مقابل مس، در کميته انضباطي اين باشگاه حضور پيدا کرد و اعضاي كميته انضباطي توضيحات محمد را قابل قبول دانستند و بدين ترتيب رايي براي اين بازيكن صادر نشد.

 

* وسلي برازيليا در جلسه با حبيب كاشاني تصاويري از بستري بودن همسرش و تولد نوزاد 6 ماهه اش كه در دستگاه نگهداري مي شده را همراه با نامه بستري بدون را ارائه كرد تا ثابت كند كه غيبت چند روزه اش در بازگشت به ايران موجه بوده است اما باشگاه پرسپولیس با این دلایل موافقت نکرد.

 

* مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند برادر مهاجم برزیلی سابق باشگاه رئال مادرید خولیو باپتیستا را جایگزین وسلی برازیلیا مهاجم اخراجی خود کنند.

در جلسه حبيب كاشاني با وسلي و وكلاي برزيلي اش اين موضوع كه پرسپوليس در صورت موافقت سازمان ليگ مي تواند به جاي وسلي يك بازيكن خارجي ديگر را به خدمت بگيرد مطرح شده و حتي وكيل برزيلي وسلي يك بازيكن را ديگر به باشگاه پيشنهاد داده است.

 

* فريد زرينه در مورد ميزان مصدوميت كريم باقري اظهار داشت: كاپيتان پرسپوليس با رفع مصدوميت در حال بدنسازي است و كادر فني در مورد بازي كردن وي مقابل استقلال اهواز تصميم‌گيري خواهد كرد. تكليف نهايي اين بازيكن عصر فردا مشخص خواهد شد. وي از ناحيه عضله پشت پا دچار كشيدگي شده و با گرفتن MRI مشخص شد به احتمال فراوان بازي مقابل استقلال اهواز از هفته نوزدهم را از دست خواهد داد.

 

* به احتمال زیاد در بازی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز، علیرضا حقیقی درون دروازه خواهد ایستاد. میثاق معمارزاده مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و هر هفته در آخرین لحظه درون دروازه پرسپولیس می ایستد به احتمال زیاد در بازی مقابل استقلال اهواز نمی تواند به میدان برود.

 

* عابدزاده و الهايي غايبان امروز تمرين پرسپوليس بودند. در غياب عابدزاده، ايكوويچ با دروازبانان تمرين كرد. ميثاق معمارزاده به دليل سرماخوردگي، به مدت 15 دقيقه در تمرينات پرسپوليس حضور داشت.

 

* قرار است طى امروز يا فردا جلسه اى ميان سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدنى و حبيب  كاشانى برگزار شود. بيشترين موارد براى بحث، همان بحث انتخاب اعضاء هيأت مديره است اما پرسپوليس در حال حاضر نياز به كمك مالى سازمان تربيت بدنى دارد و سر پرست باشگاه در تلاش است تا بتواند سازمان را به پرداخت اين كمك مالى ترغيب كند.

 

* باشگاه تراکتورسازی تبریز برای جذب وسلی برازیلیا، مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز تمایل کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)