در پی حمله وحشیانه به محبوب ترین بازیکن تاریخ ایران

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس به دليل ضرب و شتم عابدزاده توسط هواداران اهوازي از استقلال اهواز شكايت مي‌كند.

 

 احمدرضا عابدزاده، مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس همراه با نماينده باشگاه فردا راهي فدراسيون فوتبال مي‌شوند تا از تيم استقلال اهواز و هواداران اهوازي كه وي را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، شكايت كند.
عباس عليپور؛ مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با اعلام اين خبر گفت: با به دست آوردن اسناد و مدارك كافي فردا در كميته انضباطي همراه با عابدزاده حاضر شده تا از باشگاه استقلال اهواز و هوادارانش شكايت كنيم.
وي ادامه داد: اين اقدام عليه اسطوره فوتبال ايران را محكوم كرده و حمايت همه جانبه خود را از عابدزاده اعلام مي‌كنيم.


سايت رسمي باشگاه پرسپوليس امروز اعلام كرد‌ در حالي كه در ورزشگاه تختي اهواز از نيم ساعت پيش از شروع بازي، تا دقايقي پس از پايان آن، از سوي برخي هواداران اهوازي صداي فحاشي و توهين‌هاي ركيك به احمدرضا عابدزاده به گوش مي‌رسيد، پس از پايان بازي، چند تن از هواداران اهوازي كه لباس آبي به تن داشتند، با حمله به مربي دوازه‌بان‌هاي پرسپوليس، اقدام به ضرب و شتم وي كردند.
در فاصله‌اي كه بازيكنان و كادر فني باشگاه پرسپوليس از ورزشگاه خارج شده و به سمت اتوبوس خود مي‌رفتند، تعدادي از هواداران اهوازي با حمله به احمدرضا عابدزاده، اقدام به ضرب و شتم وي كردند.
پس از حمله اين افراد به عابدزاده، ماموران يگان ويژه ورزشگاه، جمعيت مهاجم را متفرق كردند و مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس را از محل درگيري بيرون بردند.
عابدزاده مسير كوتاهي را كه تا اتوبوس باقي مانده بود، لنگ لنگان طي كرد و سوار خودروي پرسپوليسي‌ها شد.
اين در حالي است كه در تمام طول بازي نيز بخشي از ورزشگاه تختي اهواز، احمدرضا عابدزاده را مورد توهين‌هاي مكرر قرار دادند؛ كه اين مسئله، با اعتراض و واكنش شديد محمود خوردبين مواجه شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)