مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس امروز از ساعت 11:30 در زمين تمرين شركت واحد آغاز شد و ساعت 12:45 به پايان رسيد.

* پرچم‌هاي سياه به مناسبت فرارسيدن ماه محرم در زمين تمرين شركت واحد نصب شده بود.

* زلاتكو كرانچار كه با مرخصي 2 روزه از باشگاه براي ديدار نوه‌اش به كرواسي سفر كرده بود، صبح امروز در تمرينات حاضر شد. كرانچار پيش از آغاز تمرين 10 دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد.

* قبل از شروع تمرين بازيكنان به مدت نيم ساعت زير نظر مولايي، بدنساز پرسپوليس، تمرين كردند.

* كريم باقري و ميثاق معمارزاده كه به علت مصدوميت مدتي از تمرينات دور بودند،در تمرينات حاضر شدند. البته باقري در كار با توپ شركت نكرد. كريم باقري نيز هر چند وقت يك بار پاي مصدومش را به دكتر زرينه نشان مي‌داد. معمارزاده نيز به صورت اختصاصي با عابدزاده تمرين كرد.

*مجتبي زارع در حين تمرينات و كار با توپ دچار مصدوميت شد.

* هوار ملا محمد تنها غايب تمرين بود.

* حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس، در تمرين حضور يافت. كاشاني بعد از 20 دقيقه صحبت در رختكن با بازيكنان، در كنار زمين نيز مدتي با خوردبين صحبت كرد. وي با باقري هم به گرمي برخورد كرد و كنار زمين به نظاره تمرين نشست.

* 10 هوادار از نزديك شاهد تمرين امروز بودند كه 5 نفر از آنها زن بودند.

* آمادگي محمد پروين در تمرينات توجه كادر فني را به اين بازيكن جلب كرده بود. شوخي‌هاي پروين با عبدي نيز از نكات جالب توجه تمرين امروز بود.

* استقبال پرشور عكاسان ورزشي از حضور كاشاني در تمرين نيز جالب بود.

* در مرحله دوم تمرينات بازيكنان در دو گروه فوتبال بازي كردند، به طوري كه هر بازيكن تنها در منطقه خودش مي‌توانست صاحب توپ شود.

* در پايان تمرين بازيكنان پرسپوليس به يكي از خبرنگاران كه به تازگي در سوگ يكي از اقوام نزديك خود نشسته بود تسليت گفتند كه اين حركت آنها نشان از احترام به خبرنگاران داشت.

* از نكات جالب توجه ديگر در تمرين بازيگر شدن شيث رضايي بود. پس از پايان تمرين پرسپوليس يك گروه فيلمبرداري كه براي تهيه فيلم در زمين شركت واحد حاضر شده بودند، از شيث رضايي خواستند تا نقش مربي يك مرد چاق را براي ورزش به عهده بگيرد كه بازيكن پرسپوليس با قبول اين نقش به عرصه بازيگري هم وارد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)