مرجع خبری پرسپولیس : امروز رختکن زمین شرکت واحد، محل برگزاری جلسه بازیکنان، کادر فنی و حبیب کاشانی بود.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی امروز (دوشنبه) به میان بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس رفت تا در جلسه ای که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، درباره روند پر فراز و نشیب این فصل تیم، با یکدیگر صحبت کنند. سرپرست باشگاه پرسپولیس، آغازگر صحبت در این جلسه بود.

کاشانی خطاب به بازیکنان گفت: “به هیچ وجه از نتایج تیم راضی نیستم و امروز می خواهم از شما بشنوم که مشکل چیست؟ من مدیریت را بلدم و می توانم به تنهایی تصمیم بگیرم. برای من اینکه یکطرفه تصمیم بگیرم  و آن را اجرا کنم کاری ندارد. اما امروز آمده ام اینجا، تا با هم تصمیم بگیرم.”

کاشانی ادامه داد: “اینکه بنا دارم با هم درباره روند تیم و مشکلاتمان حرف بزنیم به این دلیل است که می خواهم ریشه مشکلات را هدف بگیریم و این محقق نمی شود مگر اینکه حرف شما را هم بشنوم و نظراتتان را بدانم.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: “2 راهکار پیش روی ما قرار دارد. اول اینکه آنهایی که به هر ترتیبی مخل حرکت تیم هستند را شناسایی کنیم و آنها را بدون هیچ تعارفی  کنار بگذاریم. راه دوم این است که هر چه که تا امروز گذشته را پشت سرمان بگذاریم و فراموش کنیم. سوء تفاهم ها و مشکلات شخصی را فراموش کنیم و به معنای حقیقی کلمه، همدل شویم. منیت ها را کنار بگذاریم و به ارتقا مجموعه فکر کنیم، حرفه ای فکر کنیم، حرفه ای عمل کنیم و در جای خودش، به خاطر یکدیگر، از خودمان هم بگذریم.”

حبیب کاشانی تصریح کرد:

 “دوست دارم حرف های شما را هم بشنوم و بعد بنشینیم و با یکدیگر به یک تصمیم مشترک برسیم.”

پس از صحبت های کاشانی، نوبت بازیکنان بود که حرف های خود را بزنند، تقریبا تمام بازیکنان در این جلسه صحبت کردند و از نظراتشان گفتند و مشکلاتی که به زعم آنها باعث عدم نتیجه گیری تیم می شود.

در میان بازیکنان، کریم باقری بیش از دیگران صحبت کرد و حرف های صریح و بی پرده اش در نوع خود، جالب توجه و قابل تامل بود.

پایان بخش جلسه، اجماع بازیکنان بر روی راه کار دوم حبیب کاشانی بود. اینکه به خاطر تیم و هوادارانش، گذشته را فراموش کنند و از بازی آینده، تیمی متحول شده را راهی زمین کنند.

بر اساس جمع بندی بازیکنان و دیگر حاضران جلسه، قرار شد بازی با پاس همدان معیاری باشد برای اینکه آیا این راهکار، مسیر مناسبی برای حل مشکلات تیم هست یا نه؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)