مرجع خبری پرسپولیس : اظهارات حبیب کاشانی در توجیه برکناری احمدرضا عابدزاده از کادرفنی پرسپولیس و حضور دروازه بان سابق استقلال در این سمت، خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخته است. کاشانی خطاب به هواداران پرسپولیس گفته «فراموش نکنید عابدزاده هم از استقلال آمده بود».

حبيب كاشاني در پي انتقادات مطرح شده نسبت به عضويت مربي استقلالي در كادرفني پرسپوليس گفت: فراموش نكنيد احمدرضا عابدزاده هم از استقلال به پرسپوليس آمد و با توجه به اينكه دايي به يحيوي اعتقاد دارد بايد انتخاب را بپذيريم!

اين اظهارنظر كاشاني در حالي مطرح شده كه عابدزاده 15 سال پيش به پرسپوليس پيوست و در طي اين سال‌ها بارها مقابل استقلال بازي كرد و حتي طرفداران استقلال در ديدارهاي خانگي و خارج از خانه استقلال مقابل ساير تيم‌هاي ليگ تندترين شعارها را عليه او سر داده‌اند.

چنين اظهارنظري در حالي مطرح مي‌شود كه برخي پيشكسوتان پرسپوليس به شدت نسبت به عضويت مربي استقلالي در كادرفني پرسپوليس اعتراضاتي داشته‌اند.

كاشاني در عين حال در برنامه ورزش و مردم به مصاحبه داريوش مصطفوي با يكي از روزنامه‌هاي ورزشي اشاره كرده و تاكيد كرده در زمان سرمربيگري قطبي در پرسپوليس افشين پيرواني و احمدرضا عابدزاده نامه‌اي را امضا كرده بودند مبني بر اينكه اگر قطبي آنها را نخواهد بايد از پرسپوليس بروند.

اين مصاحبه مصطفوي كه رابطه نزديكي با حبيب كاشاني داشته و براي دريافت حقوق مديرعاملي‌اش در پرسپوليس جلساتي با سرپرست فعلي باشگاه برگزار كرده است به چه دليل انجام شده است؟

آيا باشگاه پرسپوليس در اين باره امضاي كتبي عابدزاده و پيرواني را در اختيار دارد و مي‌تواند مبلغ قرارداد عابدزاده را پرداخت نكند يا خير؟! آيا اين نامه كه فصل گذشته امضا شده ارتباطي به فصل جاري خواهد داشت؟! عابدزاده مدعي است با پرسپوليس قرارداد 200 ميليون توماني دارد و بابت قرارداد فصل جاري مبلغي دريافت نكرده و دريافتي‌هاي اخيرش مربوط به مطالبات فصل گذشته اش بوده است!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)