مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: هميشه آرزو مي‌كردم در تركيب اصلي بازي كنم و به اين روزهاي خوب برسم.

 

حميدرضا علي‌عسگر  درباره حضورش در تركيب ثابت پرسپوليس اظهار داشت: بعد از مدت‌ها با تلاش و كوشش موفق شدم در تركيب اصلي تيم قرار بگيرم. اميدوارم اين موفقيت مقطعي نباشد و باز هم بتوانم براي پرسپوليس مفيد باشم و نظر كادر فني را جلب كنم.
وي افزود: دايي كسي اطمينان مي‌كند كه خوب باشد و كسي كه بد بازي كند در تيم بزرگي مانند پرسپوليس جايي ندارد. در كنار بازيكنان بزرگي در پرسپوليس بازي مي‌كنم و اميدوارم بتوانم از آنها ياد بگيرم. اگر بازي من در تيم جواب نمي‌داد در تركيب قرار نمي‌گرفتم. هميشه آرزو مي‌كردم در پرسپوليس به اين روزهاي خوب برسم.

علي‌عسگر درباره رضايت از بازي خودش در ديدار مقابل فولاد عنوان كرد: من نبايد از بازي خودم راضي باشم و كارشناسان و كادر فني بايد در اين زمينه نظر بدهند و از من راضي باشند. در هفته‌هاي اخير به خوبي نتيجه گرفته‌ايم و 7 بازي پشت سر هم تمام امتيازات را جمع كرده‌ايم و اين نتيجه در فوتبال ما فوق‌العاده است.

بازيكن تيم ملي اميد درباره احتمال رفتن پيرواني از اين تيم عنوان كرد: همه پيرواني را مي‌شناسند. من هم شايعاتي درباره بركناري و رفتن او از تيم اميد شنيده‌ام. من و هيچ كدام از بازيكنان دوست نداريم اين موضوع اتفاق بيفتد. همه مي‌دانند عملكرد پيرواني مثبت بوده است و رفتن او از تيم اميد به ما ضربه مي‌زند. البته پيرواني خودش صلاح كارش را مي‌داند، اما من دوست دارم همچنان او سرمربي باشد.

علي‌عسگر درباره ارسال دعوت‌نامه براي رفتن به امارت گفت: من هم اين موضوع را در روزنامه‌ها خواندم، اما از وجود چنين دعوت‌نامه‌اي بي‌اطلاعم. اگر دعوت‌نامه‌اي هم وجود داشته باشد بايد باشگاه و دايي در اين باره تصميم بگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)