مرجع خبری پرسپولیس : شايعه پيشنهاد باشگاه پرسپوليس به هادي عقيلي براي سرخپوش شدن،‌يكي از مسايل خبرساز چند روز اخير بود.

 

 اين موضوع باعث واكنش مديران عامل دو باشگاه تهراني و اصفهاني شد و در وهله اول محمدرضا ساكت بود كه در مصاحبه‌اي ناراحتي خود را از اين مساله ابراز كرد.

 

 مديرعامل باشگاه سپاهان با غيراخلاقي و غيرحرفه‌اي دانستن پيشنهاد پرسپوليس به هادي عقيلي اين مساله را تاييد كرد.

 

 البته اين صحبت‌هاي ساكت بي‌جواب نماند و حبيب كاشاني پس از شكست صبا و صعود پرسپوليس به فينال جام‌حذفي در راهروي ورزشگاه آزادي به خبرنگاران گفت:

 

«ما هيچ پيشنهادي به هادي عقيلي نداده‌ايم. از طرفي اين حق را براي باشگاه سپاهان قائل هستيم كه موضوع پيشنهاد به عقيلي را پيگيري و اگر از جانب باشگاه پرسپوليس بود به كميته انضباطي شكايت كند.»

 

اظهارنظر صريح سرپرست باشگاه پرسپوليس باعث نشد كه محمدرضا ساكت از موضع پيشين خود عقب‌نشيني كند. مديرعامل باشگاه سپاهان با دادن كدهايي سعي در اثبات صحت پيشنهاد پرسپوليسي‌ها به عقيلي داشت.

 

 محمدرضا ساكت مدعي شد براي جذب بازيكنان سپاهان قول گرين‌كارت داده‌اند. گرچه ساكت در اين زمينه محتاط عمل كرد و اسمي از شخص خاصي نبرد اما مي‌توان حدس زد كه منظور او علي دايي است.

 

 سرمربي پرسپوليس «سيتي‌زن» آمريكا محسوب مي‌شود و با توجه به اعتبارش مي‌تواند از مقدمات صدور گرين‌كارت براي شخص ديگري را با امضايش فراهم كند.

 

 در هر حال محمدرضا ساكت با اظهاراتش در چند روز گذشته تمام سعي خود را انجام داد تا پيشنهاد پرسپوليس به هادي عقيلي را اثبات كند. در گرماگرم اين جريان و در حالي كه رسانه‌ها و طرفداران دو تيم منتظر واكنش حبيب كاشاني يا علي دايي بودند، ‌مدافع سپاهان كار را يكسره كرد و در مصاحبه‌اي كوتاه با خبرنگار يكي از خبرگزاري‌ها كه در امارات به سر مي‌برد خط بطلاني بر ادعاي ساكت كشيد!

 

مدافع ملي‌پوش سپاهان در مصاحبه‌اش به طور غيرمستقيم نه تنها ادعاي ساكت را رد كرده بلكه اظهارات كاشاني را تاييد كرده است:

 

«موضوع پيشنهاد پرسپوليس به من صحت ندارد. اين موضوع كذب محض است و تاكنون هيچ مذاكره‌اي از سوي سران باشگاه پرسپوليس با من نشده و عده‌اي به دروغ اين شايعات را منتشر كرده‌اند.»

 

 جالب اينكه عقيلي برخلاف نظر كادرفني و ديگر بازيكنان سپاهان، از رويارويي با استقلال در مرحله حذفي جام باشگاه‌هاي آسيا استقبال كرده است:

 

«بازي با العين براي صدرنشيني و ماندن سپاهان در مسابقات اهميت زيادي دارد. البته من دوست دارم در مرحله بعد با استقلال بازي كنيم و از طرفي دوست دارم به عنوان تيم صدرنشين راهي مرحله بعد شويم.»

 

گرچه هادي عقيلي مذاكره با پرسپوليس و پيشنهاد از سوي اين باشگاه را تكذيب كرده اما به نظر مي‌رسد او با رد كردن ادعاي محمدرضا ساكت و تاييد ضمني اظهارات حبيب كاشاني، براي سرخپوش شدن چراغ سبز نشان داده است.

 

آرزوي ساكت براي سرخابي‌ها

 

حضور تيم‌ها در جام باشگاه‌هاي آسيا پوئن مثبتي محسوب مي‌شود تا اين تيم‌ها در فصل نقل‌وانتقالات براي بازيكنان در اولويت قرار بگيرند. در اين شرايط كاملا طبيعي است كه جدال محمدرضا ساكت تنها بر سر هادي عقيلي و پرسپوليس نباشد.

 

 سپاهان در ابتداي ليگ نهم با استفاده از آسيايي بودن و عدم حضور پرسپوليس در اين مسابقات راحت‌تر توانست در فصل‌ نقل‌وانتقالات فعاليت كند و به صيد ستاره‌ها بپردازد.

 

سيدجلال حسيني، مهدي رحمتي و مهدي كريميان بازيكناني بودند كه در ابتداي فصل شايعه سرخپوش شدن آنها وجود داشت ولي سر از اصفهان در آوردند. چه بسا اگر پرسپوليس آسيايي بود آنها راه خود را از تهران به اصفهان تغيير نمي‌دادند.

 

 با اين اوصاف منطقي است كه محمدرضا ساكت اميدوار باشد سرخابي‌ها آسيايي نشوند يا حداقل يكي از آنها جواز حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا را كسب نكند. در هر حال و در شرايطي كه سه هفته به پايان مسابقات ليگ باقيمانده شايعه شده كه سيدجلال حسيني هم در ليست خريد پرسپوليس قرار دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)