مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: تلاش خواهم کرد در ۲دیدار آینده بهترین عملکرد ممکن را از خودم نشان دهم و در ‌‌نهایت تیم راه آهن در لیگ بر‌تر باقی بماند.

 

هافبک تیم فوتبال راه آهن با اشاره به دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در هفته سی و سوم لیگ برتر گفت: ما بازی بسیار سختی را پیش رو داریم.

 

اما برای اینکه بقای خود را در لیگ بر‌تر مسجل سازیم، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کینم.

 

حسین کعبی با بیان این مطلب افزود: این درست که پرسپولیس در چند بازی اخیر نتوانسته نتایج لازم را کسب کند اما باید بدانیم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ما روز بسیار سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت به همین دلیل طی هفته گذشته تمرینات بسیار جدی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم با گرفتن نتیجه لازم شرایط خود در جدول رده بندی ارتقا دهیم.

 

وی تاکید کرد: من سابقه بازی در تیم پرسپولیس و کار کردن زیر نظر دنیزلی را دارم و به نوعی مدیون آنها هستم. من هر چه دارم از آنها دارم و پس از بازی با گرفتن رخصت از آنها وارد زمین خواهم شد و باید بگویم در شرایطی که فوتبال کشور ما حرفه‌ای شده، من هم به عنوان بازیکن کنونی راه آهن سعی خواهم کرد بهترین بازی‌ام را مقابل پرسپولیس انجام بدهم.

 

کعبی با اشاره به مشکلات مالی که برای این باشگاه به وجود آمده، گفت: من دیگر دوست ندارم در مورد مسائل مالی صحبت کنم، ولی تلاش خواهم کرد در ۲دیدار آینده بهترین عملکرد ممکن را از خودم نشان دهم و در ‌‌نهایت تیم راه آهن در لیگ بر‌تر باقی بماند.

 

کعبی با بیان این مطلب که از علی دایی چیزهای بسیار زیادی را آموخته در خصوص خبر حضورش در باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: من در حال حاضر فقط به تیم راه آهن فکر می‌کنم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا این تیم در مسابقات لیگ بر‌تر باقی بماند. بعد از آن با بررسی شرایط و پیشنهاداتی که دارم بهترین گزینه را برای خود انتخاب خواهم کرد اما نباید فراموش کرد بازی در پرسپولیس و شاگردی دنیزلی یک افتخار محسوب می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)