مرجع خبری پرسپولیس : مدیرفنی باشگاه پرسپولیس که بعد از نتیجه شکست ۴ بر ۳ این تیم مقابل راه آهن بسیار ناراحت بود، گفت: واقعا از شکستی که متحمل شدیم، بسیار ناراحت هستم و خودم هم مانده‌ام دیگر چه بگویم.

 

علی پروین افزود: به هر حال این شرایط برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس اتفاق افتاده و حالا یک نفر باید پاسخگو باشد. من نمی‌دانم این یک نفر چه کسی است؟

 

اما باید انتظارات هواداران برآورد شود چرا که باشگاه پرسپولیس از پیشینه قبلی برخوردار است و همگان از آن انتظار برد دارند من خودم وقتی در ورزشگاه آزادی حاضر ‌می‌شوم تا بازی این تیم را ببینیم وقتی چنین نتایجی رغم ‌می‌خورد شرمنده هواداران هستم.

 

وی ادامه داد: طی چند روز اخیر در جلسه‌ای با محمد رویانیان تمامی مشکلات تیم را بررسی کرده و تدابیر لازم را برای درست کردن یک تیم پرقدرت برای فصل آینده خواهیم اندیشید. من منتظر هستم بازی با فولاد هم انجام شود تا با فراق بال تفکرات لازم را برای آینده باشگاه انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: الان وضعیت خوبی ندارم و نمی‌توانم به سوالات خبرنگارن به درستی پاسخ بدهم بعد از چند روز انشاء الله پاسخگوی خبرنگاران خواهم بود، فقط باید بگویم امیدوارم بچه‌ها مقابل الشباب نیز نتیجه لازم را بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)