مرجع خبری پرسپولیس : تهیه کننده فوتبال برتر گفت: عادل فردوسی‌پور گزارشگر محبوبی است اما نمی‌توانیم گزارش همه بازی‌ها را به او بدهیم.

 

مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتردر مورد اینکه قرار بود در این فصل فوتبال برای گزارشگران فوتبال نظرسنجی گذاشته و بر اساس نظر افکار عمومی بازی‌ها به گزارشگران داده شود، گفت:

 

در این نظرسنجی فقط عده‌ای که به اینترنت دسترسی داشتند می‌توانستند در نظر سنجی شرکت کنند. از سوی دیگر نتیجه این نظر سنجی برای ما معلوم و مشخص بود زیرا عادل فردوسی‌پور با فاصله بسیار زیاد نسبت به سایر گزارشگران در اولویت قرار داشت. ضمن اینکه سایت را تحویل شبکه دادیم و من دیگر در آن سایت مسئولیتی ندارم.

 

تهیه کننده فوتبال برتر تصریح کرد: می‌دانیم عادل فردوسی‌پور محبوب‌تر است اما نمی‌توانیم گزارش همه بازی‌ها را به او بدهیم. با این حال بازی‌های مهم و حساس که از نظر افکار عمومی بسیار حساس است را بیشتر به فردوسی‌پور می‌دهیم.

 

هاشمی عنوان کرد: اگر عادل فردوسی‌پور 15 بازی گزارش کند گزارشگر دیگر 12 بازی گزارش می‌کند اما این مسابقات از نظر حساسیت و اهمیت بازی‌ها یکسان نیست. حتی ممکن است مثلا فردوسی‌پور نسبت به علیفر بازی‌های کمتری گزارش کند اما بازی‌هایی که مهم‌تر هستند به او داده می‌شود. برای افکار عمومی احترام زیادی قایل هستیم اما نمی‌توان همه بازی‌ها را به یک گزارشگر داد. در آن‌صورت اگر برای یک گزارشگر مشکلی پیش بیاید دیگران سایر بازی‌ها را گزارش نخواهند کرد. نباید تک‌صدایی باشد.

 

تهیه کننده فوتبال برتر در مورد اینکه انتخاب گزارشگر بازی‌های خارجی براساس طرفداری یک گزارشگر از یک تیم صورت می‌گیرد یا نه، اظهار داشت: چنین چیزی نیست. در فوتبال خارجی گزارشگران راحت‌تر می‌توانند بگویند طرفدار کدام تیم هستند و مشکلی هم پیش نمی‌آید اما در فوتبال داخلی اگر مثلا فردوسی‌پور بگوید یا میرزایی بگویند طرفدار یک تیم هستند در آن‌صورت مشکلات زیادی برای‌شان درست می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)