مرجع خبری پرسپولیس : ایمون زاید در پرسپولیس 7 گله است. در شرایطی که او از نیم فصل به پرسپولیس آمده، الان بعد از کریمی گلزن‌ترین بازیکن تیم است.

 

سه گل هم در آسیا زده و نشان داده نسبت به سایر مهاجمان پرسپولیس گلزن بهتری است. زاید تا به حال سه بار هت تریک کرده که این نکته جالبی است. با او در مورد بازی پرسپولیس – راه‌آهن و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس صحبت کردیم.

 

*بازی با راه‌آهن چطور بود؟

متاسفانه در چند لحظه کنترل بازی را از دست دادیم. یک فاصله‌ای به وجود آمد و مسابقه چهار بر یک شد. ما نتوانستیم این فاصله را جبران کنیم. البته اگر بازی 5 دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد، می‌توانستیم مساوی کنیم.

*خودت سه گل زدی ولی بعد از بازی ناراحت بودی.
طبیعی است که ناراحت باشم. فرقی نمی‌کرد چند گل زده باشم. وقتی می‌بازی دیگر هیچ حسی نداری.

*هواداران علیه همه شعار می‌دهند جز تو و کریمی؟
من سه گل زدم ولی ما شکست خوردیم. وقتی بازی تمام شد این سه گل هیچ اثری روی چهره هواداران نداشت. آن‌ها ناراحت بودند. نمی‌خواهم در مورد مسائل تیم صحبت کنم چون در محدوده من نیست. ما خیلی تلاش می‌کنیم ولی به جایی نمی‌رسیم.

*می‌گفتند در بازی‌های قبلی این‌طوری بود که به تو پاس نمی‌دادند. بعضی رسانه‌ها می‌گفتند این پاس ندادن‌ها عمدی بوده.
من فکر نمی‌کنم که عمدی در کار بوده باشد. در بازی قبلی بعضی وقت‌ها خودم در موقعیت‌های خوب قرار نمی‌گرفتم. یا این‌که من در موقعیت خوبی بودم و پاس نمی‌رسید. جلوی الغرافه یک پاس خوب گرفتم و گل نکردم. ولی در این بازی بچه‌ها موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردند. مخصوصا کریمی که سه پاس فوق‌العاده به من داد. اوایل بازی پاس نوری خیلی عالی بود. من هت تریک کردم ولی هیچ فایده‌ای نداشت و نتوانستم یک ذره هم از آن لذت ببرم. این بی‌مزه‌ترین هت‌تریک عمرم بود. در مجموع ما منتظریم که به شرایط خوب برگردیم. من نمی‌دانم چرا چنین وضعیتی برای ما پیش آمده. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که الشباب را در خانه‌اش ببریم و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

*این هت‌تریک‌ها این بحث را به وجود آورده که ماندن تو در پرسپولیس منتفی می‌شود چون ممکن است پیشنهادهایی با رقم بالا به تو برسد.
اولویت من پرسپولیس است. پرسپولیس به من فرصت بدهد که خودم را در آسیا مطرح کنم. من با این فضا آشنا شدم و حس و حال هواداران را دوست دارم. من نمی‌خواهم بگویم پیشنهادی نداشتم، یک پیشنهادهایی وجود دارد. تا زمانی که با پرسپولیس مذاکره نکردم این پیشنهادها را جدی نمی‌گیرم.

*اگر تیم‌های عربی بیایند ممکن است با مبالغ بالایی که پیشنهاد می‌دهند نظرت را عوض کنند.
نمی‌گویم به این چیزها توجه نمی‌کنم. ولی همه چیز پول نیست. پرسپولیس باید با برنامه و هدف حرکت کند. من الان اینجا شرایط خوبی دارم. رابطه خوبی با بازیکنان دارم. همه این چیزها به آینده من کمک می‌کند. از طرف دیگر من به پرسپولیس علاقه‌مند شدم. وقتی با علاقه کار کنی تاثیر خوبی می‌گذارد. من ترجیح می‌دهم سال بعد با پرسپولیس ادامه بدهم. امیدوارم مذاکراتی که انجام می‌دهیم خوب پیش برود.

*اگر استقلال پیشنهاد بدهد چی؟
از طرف استقلال هیچ پیشنهادی ندارم و لازم نیست در موردش صحبت کنم.

*حالا اگر پیشنهاد دادند چی؟
من شور و حال هواداران پرسپولیس را دیدم و می‌دانم که چقدر ارزش دارد. هواداران پرسپولیس یک تعصبی را در من ایجاد کردند. مطمئن باشید من نمی‌توانم با هواداران پرسپولیس چنین کاری کنم و با پشت کردن به آن‌ها به تیم رقیبشان بروم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)