مرجع خبری پرسپولیس : همین حالا هم مصطفی دنیزلی جواب هیچکس را به جز رویانیان نمی دهد و فقط مدیرعامل پرسپولیس با او در ارتباط است.

 

مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس که بعد از بازی هفته سی و سوم تیمش در لیگ برتر، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد، هدفش این بود که در هفته سی و چهارم روی نیمکت تیمش ننشیند.

 

او که به خاطر عمل جراحی همسرش به ترکیه رفته بود، می‌خواست در بازی هفته آخر پرسپولیس روی نیمکت ننشیند و یکراست برای بازی الشباب – پرسپولیس به امارات برود.

 

اما با توجه به جوی که در ایران درست شده، رویانیان با دنیزلی تماس گرفته و به او گفته هر طور شده خودش را برای جمعه به اهواز برساند. دنیزلی هم در جواب گفته که نمی‌تواند بلیت برای زودتر از شنبه پیدا کند اما ظاهرا با پافشاری رویانیان، سرمربی پرسپولیس حاضر شده هر طور که شده یک بلیت پیدا کند و خودش را به ایران برساند.

دنیزلی در حالی در ترکیه به سر می برد که تا همین دیروز هیچ کدام از اعضای باشگاه پرسپولیس به جز رویانیان نمی دانستند او به ترکیه رفته. حتی همین الان هم این سرمربی ترک جواب هیچ کسی به جز رویانیان را نمی دهد و فقط رویانیان می تواند با او صحبت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)