هیچ چیز شیرین تر از صعود به جام جهانی نیست

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي از اميد نظري به عنوان بازيكن جديد تيم ملي ايران نام برد و گفت: تمام لژيونرهاي تيم ملي در تهران به ما مي‌پيوندند اما اميد نظري از سوئد عازم تركيه خواهد شد تا به تيم ملي ملحق شود.

 

كارلوس كي‌روش پس از پايان تمرين عصر امروز تيم فوتبال ايران در جمع خبرنگاران اظهار كرد:

 

امروز تمرين‌ها را با نفراتي كه به ار دو دعوت شده بودند شروع كرديم و تمركز ويژه‌اي را روي بازي با ازبكستان و سپس با قطر خواهيم گذاشت. به دليل اينكه احسان حاج صفي دير به تهران رسيد، تمرين نكرد. در روزهاي آينده لژيونرها هم به تيم ما مي‌پيوندند و توقع دارم “17 مي” همه بازيكنان را در اختيار داشته باشم.

 

وي درباره برنامه‌هاي آتي تيم ملي گفت: بعد از بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ما اسامي ديگري را براي تيم ملي اعلام خواهيم كرد و انتظار دارم فرداي آن روز كه “17 مي” است، همه بازيكنان را در اختيار داشته باشم، چه بازيكنان لژيونر و چه بازيكناني كه در تيم‌هايشان براي ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌كنند. ما تمرين‌ها را ادامه داده و صبح روز 21 مي عازم استانبول مي‌شويم و در كشور تركيه بازي دوستانه‌اي را با تيم ملي آلباني خواهيم داشت. قرار بود 12 مي در تهران بازي دوستانه‌اي را داشته باشيم كه اين بازي كاملا لغو شده است.

 

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه براي هماهنگ كردن بازيكناني كه از ليگ ايران دعوت كرده‌ايد و نيز لژيونرها چه برنامه‌اي داريد گفت: درباره لژيونرها بايد بگويم كه با محمدرضا خلعتبري مذاكره كرديم كه زودتر به تهران بيايد. هادي عقيلي 17 مي به اينجا مي آيد. جواد نكونام هم در تهران به ما ملحق مي‌شود و بازيكن جديد ما يعني اميد نظري از سوئد به تركيه آمده و به اردوي تيم ملي مي‌پيوندد. ضمن اينكه اين وظيفه من است كه برنامه‌هاي تيم ملي و تركيب بازيكنان را با يكديگر هماهنگ كنم تا تيم قدرتمندي داشته باشيم.

 

كي‌روش درباره گروهي كه ايران در آن قرار دارد نيز خاطرنشان كرد: ما در گروه سختي قرار داريم و مقابل همه تيم‌ها چون كره جنوبي، ازبكستان قطر و لبنان كار سختي خواهيم داشت. ما بايد همه تلاش‌مان را براي صعود به جام جهاني به كار ببنديم اما در حال حاضر اولين هدف ما ازبكستان است و سعي مي‌كنيم تمركزمان را بازي به بازي تقسيم كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه در دو بازي اخيري كه با تيم قطر داشتيد، ظاهرا مقداري كار را آسان گرفتيد و نتيجه ايده‌آل‌تان به دست نيامد،حال ‌براي مصاف دوباره با اين تيم چه برنامه‌اي داريد گفت: مطمئنا مي‌توانم اين را بگويم كه مصاف اين بار ما با قطر داستان ديگري نسبت به دو بازي اخير خواهد داشت. ما مي‌دانيم كه بايد بازي‌هايمان را ببريم تا به جام جهاني صعود كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه ممكن است لژيونرهاي ديگري چون رضا قوچان نژاد هم به تيم ايران دعوت شود گفت: در حال حاضر ما روي اميد نظري كه در سوئد بازي مي‌كند نظر داريم كه او هم در تركيه به جمع ما مي‌پيوندد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا سفر تيم ملي بلافاصله پس از اردوي تركيه به ازبكستان براي بازيكنان خستگي ايجاد نمي‌كند؟ گفت: من انتظار دارم در اردوي تركيه تمام بازيكنان تيم ملي را در اختيار داشته باشم تا با تيم كاملي اين اردو را برگزار كنيم. اكنون زمان آرزوي ما براي جام جهاني است. هيچ چيزي شيرين‌تر از اين نيست كه بتوانيم شاهد صعود تيم ايران به جام جهاني باشيم بنابراين بايد شرايط مهيا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)