مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت:‌ من مشاور رویانیان در نقل و انتقالات پرسپولیس نیستم.

 

اکبر محمدی درباره شرایط تیم ملی جوانان، اظهار داشت: تاکنون که شرایط خوب بوده است ما در اردوی سوم خود به سر می‌بریم این اردو تا 30 اردیبهشت ادامه دارد و اولین اردو در سال جدید است که همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. 

 

وی افزود: می‌خواستیم با تیم اردن یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که آنها درخواست کردند این بازی یک ماه دیگر برگزار گردد. تصمیم داریم از تاریخ 25 تا 30 خرداد در کمپ منظریه تورنمنت 6 جانبه با حضور تیم‌های جوانان، نوجوانان، منتخب شمال غرب، شمال شرق، مرکز و جنوب ایران برگزار کنیم.

 

 

محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا فدراسیون فوتبال با مربیان تیم ملی جوانان قرارداد امضاء کرده و آیا از قرارداد خود راضی هستند یا خیر، گفت: فدراسیون قراردادها را تنظیم کرده و همکارانم آن را امضا کردند اما من چون به امارات رفته بودم هنوز امضا نکردم اما در مورد اینکه می‌گویید راضی هستیم یا خیر، باید بگویم که قراردادهای ما با یک مربی خارجی قابل قیاس نیست.

 

وی ادامه داد: فدراسیون تا حدودی قراردادها را افزایش داده. این درست است که دغدغه اصلی ما مسائل مالی نیست، اما این را بگویم که کادر تیم‌های نوجوانان و جوانان خیلی زحمت می کشند و در کنار این زحمت کیفیت هم دارند.من فکر می‌کنم که به اندازه کیفیت باید قرارداد بسته شود. البته فدراسیون می‌گوید محدودیت‌هایی دارد. ما هم باید حقانیت خود را با کسب سهمیه جام جهانی نشان دهیم.

 

محمدی در جواب به این پرسش که قرعه ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، چطور است، عنوان کرد:‌ در امارات می‌فتند که گروه ما گروه آهنین است. امارات که میزبان مسابقات است، ژاپن هم که همیشه مدعی بوده و کویت هم قابل پیش‌بینی نیست. البته این را هم بگویم که هم اماراتی‌ها و هم ژاپنی‌ها از اینکه با ما هم گروه شده‌اند چندان خوشحال نبودند و از هم گروهی با ما وحشت داشتند برای ما هم که بازی اول ژاپن است خیلی اهمیت دارد ما باید برای هر مسابقه برنامه داشته باشیم.

 

سرمربی تیم جوانان در خصوص این که آیا کی‌روش سرمربی تیم ملی روی تیم جوانان نظارت دارد یا خیر، گفت:‌ او کاملا نظارت دارد. برنامه‌های ما را گرفته است و حتی گفته هر موقع احساس نیاز دارم می‌توانم از بدنساز تیم ملی استفاده کنم.

 

وی درباره اینکه تیم جوانان برای آماده‌سازی خود به چه چیزی نیاز دارد، گفت: ما به سه چهار بازی تدارکاتی نیاز داریم.البته فدراسیون هم در حال رایزنی است که تورنمنتی در ایتالیا برای ما فراهم کند. البته حضور در ایتالیا برای همه تیم های پایه مهیا شده است.

 

محمدی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است به رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در نقل و انتقالات مشاوره دهد و حتی چند بازیکن تیم جوانان را هم به او معرفی کرده است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و من مشاور نیستم. سال قبل قرار بود تیم جوانان به روسیه برود اما 17 بازیکن تیم مشکل خروجی داشتند با توجه به اینکه حسین کنعانی بازیکن پرسپولیس هم با ما بود از طریق آقای رویانیان مشکل خروجی بازیکنان را حل کردیم. همان جا دنیزلی از من خواست با او جلسه ای در مورد کنعانی بگذاریم و به من گفت اگر بازیکنی مثل کنعانی در تیم جوانان بود به او معرفی کنم. من هم به او گفتم اکثر بازیکنان تیم قرارداد دارند و خودشان اگر از من مشورتی بخواهند وضعیت تیم ها را برایشان توضیح می دهم.آینده مشخص می کند که من مشاوره ای به رویانیان ندادم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)