مرجع خبری پرسپولیس : مديران الاتحاد به خاطر صعود از مرحله گروهي به هر بازيكن اين تيم 30 هزار ريال سعودي (بيش از 16 ميليون تومان) پاداش داده‌اند و گفته‌اند در صورت حذف پرسپوليس پاداش بيشتري هم مي‌دهند

 

البته نه به اندازه روزنامه‌هاي ورزشي خودمان اما هرچه به بازي پرسپوليس مقابل الاتحاد نزديك مي‌شويم روزنامه‌هاي عربستاني هم از اين مسابقه بزرگ مي‌گويند.

 

الاتحاد كه با قدرت تمام و كسب 16 امتياز از گروهي نسبتا راحت به مرحله يك‌هشتم نهايي رسيده اميدوار است پرسپوليس را در خانه شكست دهد.

 

پرسپوليس به جده مي‌آيد

روزنامه عكاظ عربستان با اعلام خبر ورود پرسپوليس به بندر جده نوشت: «قرار بر اين است كه پرسپوليس براي رويارويي سرنوشت‌ساز با الاتحاد اوايل هفته به جده بيايد. ظاهرا هدف باشگاه پرسپوليس از حضور زودهنگام در جده تطبيق با شرايط آب و هوايي اين شهر است. قرار است تمرين‌هاي پرسپوليس در استاديوم امير فيصل بن فهد انجام شود و مسابقه در ورزشگاه ملك عبدا… برگزار خواهد شد.»

 

نيروهاي پنجگانه كاندا آمدند

از آنجا كه صعود الاتحاد به اين مرحله قطعي شده بود، رائول كاندا سرمربي اسپانيايي الاتحاد به برخي نفرات اصلي خود استراحت داد اما حالا او براي بازي حساس با پرسپوليس نيروهاي پنجگانه و موثر خود را در اختيار خواهد داشت. از قرار معلوم نايف حزازي مهاجم ملي‌پوش الاتحاد در ديدار با العربي محروم بوده اما به غير از او برادرش ابراهيم حزازي، حمد المنتشري، اوسامه مواليد و محمد ابوسغان هم به تركيب زرد و مشكي‌هاي جده بازمي‌گردند.

 

سرمربي ببرها دنبال فيلم پرسپوليس

روزنامه‌هاي عربستاني خبر دادند رائول كاندا در تلاش است تا فيلم بازي‌هاي اخير پرسپوليس را به دست بياورد تا يادداشت‌ها و ملاحظات‌ فني خود از نقاط ضعف و قوت اين تيم را در اختيار داشته باشد. كاندا و روزنامه‌هاي عربستاني بارها به اهميت اين بازي تاكيد كرده‌اند و به همين خاطر مربي اسپانيايي تلاش دارد تا از تمام نيروهاي خود مقابل پرسپوليس بهره بگيرد.

 

خوشحال از بازگشت محمد نور

رسانه‌هاي عربستاني و البته اعضاي تيم الاتحاد از بازگشت محمد نور به تركيب اين تيم ابراز رضايت كردند. روزنامه‌هاي عربستاني در اين خصوص نوشتند: «بازگشت محمد نور به استاديوم و شركت در بازي با العربي خيلي خوشحال‌كننده بود. بازگشت نور قبل از بازي پرسپوليس اتفاق مهمي بود چرا كه او مي‌تواند همبازيان خود را به خوبي تغذيه كند.» كاندا سرمربي الاتحاد هم در اين باره ضمن ابراز خوشحالي گفته است: «بازگشت نور نيروي بزرگي را در بازي آينده به تيم مي‌دهد چرا كه او وزن فني سنگيني دارد.»

 

علاقه به لژيونرهاي مصري گرانقيمت

تمام اخبار نقل و انتقالات باشگاه الاتحاد دنبال بازيكن مصري و خريدهاي مصري اين تيم مي‌چرخد. ظاهرا حسني عبد لژيونر مصري الاتحاد كه به صورت قرضي به اين تيم پيوسته در پايان فصل از اين تيم جدا مي‌شود. حسني كه در بازي با پرسپوليس حاضر خواهد بود قرار است بعد از بازي چهارشنبه شب به اردوي تيم ملي كشورش بپيوندد و در دو بازي با سنگال و موزامبيك، از مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 تيم ملي كشورش را همراهي كند. ظاهرا الاتحاد حاضر شده براي به خدمت‌گيري قطعي اين بازيكن 5/1 ميليون دلار بدهد اما باشگاه مصري او، روي اين بازيكن سه ميليون دلار قيمت گذاشته است. به همين خاطر الاتحادي‌ها دنبال بازيكن مصري ديگري به نام شيكابالا هستند و قصد دارند براي انتقال قرضي او به مدت يك فصل 5/1 ميليون دلار به الزمالك مصر بدهند. جالب اينكه اين بازيكن بداخلاق مصري كه با مربي الزمالك درگير شده فصل گذشته پيشنهادي سه ميليون دلاري از الشباب عربستان داشته است. باشگاه الاتحاد همچنان به دنبال تمديد قرارداد با عبدو عطيف يكي از بازيكنان سرشناس خود خواهد بود.

 

تمرين الاتحاد از امروز پشت درهاي بسته
رائول كاندا كه از صعود بي‌دردسر به مرحله يك هشتم خوشحال به نظر مي‌رسد بلافاصله بعد از شكست العربي گفت: «از امروز هدفمان شكست پرسپوليس خواهد بود.»
كاندا بعد از بازي چهارشنبه يك روز به شاگردانش استراحت داد و تمرين‌هاي ببرها از بعدازظهر جمعه شروع شد. جالب اينكه تمرين جمعه الاتحاد هيچ بازيكن غايبي نداشت و همه بازيكنان حاضر بودند. قرار است الاتحاد از امروز (يكشنبه) پشت درهاي بسته بدون حضور هواداران و خبرنگاران تمرين كند.

 

اعتقاد عربستاني‌ها به خوش‌شانسي 16

روزنامه‌هاي عربستاني در مطلبي جالب و البته با نگاهي خرافاتي نوشتند: «عدد 16 براي الاتحاد خوش‌شانسي مي‌آورد.»
در اين مطلب به پيروزي اخير الاتحاد مقابل العربي اشاره شده كه در روز 16 مه اتفاق افتاده است. همچنين 16 امتيازي شدن نماينده عربستان هم از نگاه روزنامه‌نگاران سعودي خوش آمده. نكته ديگر اينكه حالا الاتحاد به جمع 16 تيم برتر آسيا راه يافته است و عربستاني‌ها اميدوارند اين عدد باز هم براي آنها خوش شانسي بياورد و با شكست پرسپوليس به مرحله يك چهارم نهايي برسند.

 

مدير الاتحاد: دو برابر مايه بگذاريد
بعد از اينكه مشخص شد الاتحاد بايد در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف پرسپوليس بيايد حساسيت مديران اين باشگاه براي صعود به مرحله بعد، بيشتر هم شده. فعلاً مديران باشگاه الاتحاد به دنبال اين هستند تا بازيكنان تيمشان را به لحاظ رواني آماده اين بازي بزرگ كنند. به نوشته روزنامه‌هاي عربستاني در جلسه‌اي كه ژنرال محمدبن داخل الجهني هم حضور داشته، مدير تيم يعني عبدالجهني به بازيكنان گوشزد كرده كه لازم است براي اين بازي دو برابر نيرو بگذاريد. مديران الاتحاد بعد از صعود تيمشان به مرحله حذفي ولخرجي عظيمي به راه انداخته‌اند و به هر بازيكن 30 هزار ريال سعودي (بيش از 16 ميليون تومان) پرداخت كرده‌اند. قرار است در صورت شكست پرسپوليس اين پاداش بيشتر هم بشود كه در نوع خود جالب خواهد بود.

 

كاندا و درخواست از هواداران

سرمربي اسپانيا الاتحاد عربستان كه مي‌داند تيمش در مصاف سرنوشت‌ساز با پرسپوليس نياز به حمايت هواداران دارد از دوستداران ببرها خواسته چهارشنبه شب به ورزشگاه بيايند. رائول كاندا در شبكه اجتماعي «توئيتر» و در صفحه شخصي خود نوشته است: «از هواداران الاتحاد مي‌خواهم براي بازي با پرسپوليس حتما به ورزشگاه بيايند.» كاندا خواسته تعداد زيادي از هواداران سكوهاي ورزشگاه امير عبدا… فيصل را در روزي كه تيم عميد (لقب الاتحاد به معني سرتيپ) در مرحله يك‌ هشتم‌نهايي ليگ قهرمانان بازي دارد پر كنند. وي تاكيد كرده است: «من تاكيد مي‌كنم تجمع هواداران و حضور گسترده آنها گل اول را به تور پرسپوليس خواهد دوخت.» وي خطاب به تماشاگران گفته: «ما در بازي چهارشنبه به حضور شما نياز داريم و از همه شما خيلي ممنونم.» جالب اينكه از زمان حضور كاندا در تيم الاتحاد اين تيم نه در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا باخته و نه در رقابت‌هاي حذفي. الاتحاد در جام حذفي با اين مربي اسپانيايي به‌خاطر گل خورده در خانه خودي حذف شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)