مرجع خبری پرسپولیس : بازیكن خط میانی پرسپولیس گفت: اگر چه پرسپولیس سال گذشته عملكرد خوبی نداشت و نتوانست هواداران این تیم را راضی كند اما من در میان سایر بازیكنان آمار خوبی داشتم.

 

جواد كاظمیان در حاشیه نخستین اردوی تیم پرسپولیس درجمع خبرنگاران افزود:

 

در مورد فصل آتی نمی توانم اظهار نظركنم زیرا برترین و بزرگترین فوتبالیست های دنیا نیز در طول یك فصل دچار افت و خیز می شوند اما من با توجه به سابقه ام در فوتبال امیدوارم این فصل نیز بازیهای خوبی ارایه كنم و عملكرد قابل قبولی داشته باشم.

 

وی ادامه داد: می دانم امسال با توجه به تغییراتی كه صورت گرفته سطح توقعات بسیار بالا خواهد بود.

 

این بازیكن پرسپولیس با اظهار امیدواری از اینكه تیم پرسپولیس در روزهای آینده با تركیب كامل تمرینات خود را پیگیری كند، گفت: با توجه اینكه از سایر تیم ها عقب ترهستیم، بهتر بود تمریناتمان را زودتر شروع می كردیم زیرا همانطور كه قبلا اشاره كردم با توجه به جذب بازیكنان جدید و صاحب نام توقعات از پرسپولیس در این فصل بسیار زیاد است.

 

وی در مورد سقف قرار دادش با باشگاه پرسپولیس نیز گفت: من سقف قراردادم را با پرسپولیس رعایت كرده ام و فقط مقداری پاداش دریافت كردم كه آن هم تصور می كنم طبیعی است.

 

كاظمیان ادامه داد: در مجموع من از فوتبال ایران پولی دریافت نكرده ام و اگر از فوتبال هم مبلغی كسب كرده باشم از بازی فوتبالم در كشورامارات بوده است.

 

این بازیكن اضافه كرد: من از دورانی كه در پرسپولیس بازی كرده ام حدود 150 میلیون تومان طلب دارم و 200 میلیون تومان نیز از تیم باشگاهی سپاهان طلبكار هستم. طی فصل گذشته تنها 150 میلیون تومان دریافت كرده ام و انقدر كه من برای پرسپولیس به طرق مختلف درآمد زا بوده ام به همان میزان پولی از پرسپولیس دریافت نكرده ام .

 

 

*حمیدرضا علی عسگری: هنوز هیچ چیز در مورد دنیزلی مشخص نیست

حمید علی عسگری بازیكن خط دفاعی تیم پرسپولیس، نیز در پاسخ به خبرنگاران در مورد ادامه همكاری دنیزلی با باشگاه پرسپولیس گفت: آنچه ما نیز در مورد مصطفی دنیزلی شنیده ایم درحد شایعاتی كه سایر شنیده اند و هنوز هیچ چیز در مورد این مربی مشخص نیست.

 

وی ادامه داد: مهم نیست چه كسی مربیگری پرسپولیس را به عهده می گیرد اما در هر حال می گویم اگر نتوانیم قول قهرمانی بدهیم اما قول می دهیم كه در این فصل نسبت به فصل قبل بسیار قدرتمند تر ظاهر شویم و نتایج بهتری كسب كنیم.

 

علی عسگری خاطر نشان كرد: تغییرات زیاد و قابل توجهی در پرسپولیس به لحاظ جذب بازیكن و حرفه ای تر شدن باشگاه صورت گرفته است كه ما را در حد مدعیان این فصل مطرح می كند.

 

به گفته این بازیكن ، بازیكنان جدید پرسپولیس از برترین های فوتبال ایران هستند و پرسپولیس می تواند در هر دو جام جزو مدعیان بزرگ این فصل باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)