خبر مرجع تایید شد

مرجع خبری پرسپولیس : برونو متسو در آستانه عقد قرارداد با يك باشگاه تونسي قرار دارد.

 

در حالي كه باشگاه پرسپوليس اين روزها سخت به دنبال انتخاب سرمربي جديد خود است و به گفته رويانيان، برونو متسو نيز در ميان گزينه‌هاي نهايي هدايت اين تيم قرار دارد،‌ اين مربي فرانسوي پيشنهادي جدي از قهرمان سابق ليگ تونس دارد.

 

متسو كه در آخرين تجربه مربيگري‌اش در الغرافه قطر ناكام بود و از سمت خود بركنار شد، از باشگاه تونسي “كلاب آفريكين” پيشنهادي جدي دريافت كرده است.

 

پايگاه خبري پرس آفريك در گزارشي با اشاره به اين موضوع نوشته است، باشگاه كلاب آفريكين تونس سعي دارد به روزهاي پرافتخار خود درليگ اين كشور بازگردد و در اين راه قصد دارد از وجود برونو متسو استفاده كند كه در سال 2002 توانست تيم ملي سنگال را تا يك چهارم نهايي جام جهاني پيش ببرد.

 

اين گزارش در ادامه آورده است، مذاكرات باشگاه تونسي با متسو همچنان ادامه دارد و احتمال دارد كه طي روزهاي آينده دو طرف براي همكاري در فصل جديد به توافق برسند.

 

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حالي كه روز گذشته از كالدرون آرژانتيني به عنوان گزينه نخست اين باشگاه ياد كرده بود امروز(جمعه) متسو را شانس اول نشستن روي نيمكت تيمش دانست. اين در حالي است كه چند روز پيش متسو اعلام كرده بود در اين شرايط زماني نمي‌تواند هدايت پرسپوليس را در دست گيرد و براي آماده‌سازي تيم تا آغاز فصل جديد به زمان بيشتري احتياج دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)