مرجع خبری پرسپولیس : رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره اظهارات رويانيان گفت: من هم مخالف محروميت تماشاگران پرسپوليس از دو بازي خانگي هستم اما كاري از دستم برنمي‌آيد.

 

اسماعيل حسن‌زاده در واكنش به درخواست‌هاي محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر لغو محروميت تماشاگران پرسپوليس از حضور در دو بازي خانگي ابتدايي ليگ امسال، اظهار كرد:

 

من هم مخالف محروميت تماشاگران پرسپوليس هستم؛ اصولا كميته انضباطي فدراسيون هم براساس همين تفكر حكم اين تيم را در اواخر فصل گذشته صادر كرد اما متاسفانه الان كاري از دست ما برنمي‌آيد و اين راي قطعي است.

 

وي افزود: راي محروميت تماشاگران پرسپوليس از دو بازي خانگي را شوراي استيناف صادر كرده كه مرجع قضايي بالاتري نسبت به كميته انضباطي است. در حكم ما جريمه كسر امتياز لحاظ شده بود كه فكر مي‌كنم در آن مقطع جريمه سبك‌تري نسبت به محروميت تماشاگران بود اما شوراي استيناف پس از بررسي دوباره پرونده جريمه را از كسر امتياز به محروميت تماشاگران تبديل كرد و شايد در آن زمان پرسپوليسي‌ها خوشحال هم شدند اما اعتقاد شخصي بنده اين است كه دو جلسه محروميت تماشاگران سنگين‌تر از جريمه‌اي بود كه ما تعيين كرديم.

 

رييس كميته انضباطي با بيان اينكه جريمه محروميت تماشاگران ديگر مورد توجه مسوولان فوتبال در آسيا هم نيست، ادامه داد: محروميت تماشاگران از حضور در ورزشگاه كه هميشه باعث شور و نشاط، ايجاد هيجان و رونق جريان يك مسابقه مي‌شود آيتم مورد پسند AFC هم نيست و معمولا سعي مي‌شود آيتم‌هاي ديگري به جاي اين جريمه در نظر بگيرند. ما هم در كميته انضباطي چنين سياستي داريم و در رقابت‌هاي فصل آينده هم بر همين اساس جرايم احتمالي را تعيين خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)