مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس دستيارانش را معرفي كرد.

 

نشست خبري سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس در حالي با 30 دقيقه تاخير آغاز شد كه اين مربي سه دستيارش را با خود به اين نشست خبري آورده بود و در ابتداي اين نشست كادر فني‌اش را به اصحاب رسانه معرفي كرد.  

 

مانوئل خوزه علاوه بر دو دستيار يك مربي بدنساز هم به همراه خود آورده است كه اين به معني اتمام فعاليت فرهاد چيذري به عنوان بدنساز در پرسپوليس است.

 

او همچنين در آغاز صحبت‌هايش با اشاره به اين كه محسن عاشوري هم در كادر فني پرسپوليس حضور دارد، گفت: فكر مي‌كردم كه عاشوري به اين نشست خبري مي‌آيد، اما بايد بگويم كه او هم در ميان كادر من براي هدايت پرسپوليس قرار دارد.

 

پدرو به عنوان دستیار اول در پرسپولیس فعالیت خواهد کرد و پیدالو به عنوان بدنساز با سرخپوشان همکاری می‌کند. همچنین اسکار به عنوان آنالیزور پرسپولیس را در لیگ دوازدهم همراهی خواهد کرد.

 

محسن عاشوری که نفر اول تمرینات تیم پرسپولیس طی روزهای گذشته بود پس از پدرو به عنوان دستیار دوم مانوئل خوزه انتخاب شد. پیش از این نادر باقری و مرتضی کرمانی مقدم تنها برای چند روز به عنوان مربیان پرسپولیس فعالیت می‌کردند که با حضور خوزه این دو از پرسپولیس جدا شدند.

 

نشست خبري سرمربي پرسپوليس در حالي با حضور تعداد زيادي از خبرنگاران و عكاسان در هتل آكادمي فوتبال برگزار مي‌شود كه تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 9:30 امروز و پشت درهاي بسته يك جلسه تمريني را تحت هدايت مانوئل ژوزه پشت سر گذاشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)