مرجع خبری پرسپولیس : رئیس باشگاه الاهلی مصر گفت: نام مانوئل خوزه با طلا در تاریخ باشگاه الاهلی ثبت شده است.

 

به گزارش مرجع خبری از المصری الیوم؛ رئیس باشگاه الاهلی مصر در خصوص جدایی مانوئل خوزه از این تیم و حضورش در پرسپولیس گفت: این مربی پرتغالی نام خود را با طلا در تاریخ باشگاه الاهلی مصر ثبت کرده است. 

 

حسین حمدی این صحبت ها را هفته گذشته در مراسم تودیع این سرمربی پرتغالی انجام داد که به گزارش سایت رسمی باشگاه الاهلی در فضایی مملوء از صمیمیت و البته اشک هایی برگزار شد که برای جدایی مانوئل خوزه از این تیم ریخته شد.

 

حسین حمدی ادامه داد: هواداران الاهلی در سال های گذشته از حضور مانوئل خوزه در اینجا خوشحال بودند و او دستاوردهای فراوانی برای ما داشت. او احساس می کند که در مصر متولد شده و هر وقت بخواهد می تواند به الاهلی برگردد، همانطور که در گذشته نیز 2 بار به جمع ما بازگشته.

 

اما مانوئل خوزه هم هفته گذشته در خصوص این اظهارات رئیس باشگاه الاهلی گفت: یکی از بهترین دوران های زندگی ام را در الاهلی گذراندم. من 8 سال در این کشور زندگی کردم و تنها اتفاقات سیاسی اخیر کمی من را آزرده کرد، به هر حال باید به حمدی بگویم که دیگر هرگز به فوتبال مصر بازنخواهم گشت.

 

وی ادامه داد: من با خوشحالی الاهلی را ترک کردم و همیشه سوغاتی هایی که از مصر بردم را روی میز کارم خواهم داشت چرا که بیشتر از 500 هدیه یادبود از الاهلی دریافت کرده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)