مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس معتقد است مانوئل ژوزه برای اینکه سطح توقعات را پائین بیاورد، قول قهرمانی نداده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ ابراهیم آشتیانی در این خصوص گفت: دورادور در جریان تمرینات پرسپولیس و شروع کار مانوئل ژوزه هستم. ای کاش این اتفاق 2 ماه پیش می‌افتاد.

 

در جلسات کمیته فنی 3 گزینه خارجی و گزینه مربیان ایرانی مطرح بود که با توجه به رزومه خوب مانوئل ژوزه سرانجام تصمیم گرفته شد مذاکرات نهایی با این مربی انجام بگیرد.

 

وی در مورد صحبت‌های مانوئل ژوزه و اینکه گفته قول قهرمانی نمی‌دهد عنوان کرد:‌ درست است ژوزه دیر به پرسپولیس آمده، اما این مشکل بزرگی نیست. در فوتبال امروز، هم مربیان و هم بازیکنان حرفه‌ای هستند و با شرایط فوتبال کاملا آشنایی دارند. همین مسئله باعث می‌شود بازیکنان خیلی زود با تفکرات مربی آشنا شوند و بتوانند ایده‌های او را در زمین پیاده کنند. ژوزه این صحبت‌ها را بیان کرده با توقعات را پائین بیاورد. فکر نمی‌کنم دیر آمدن سرمربی مشکلی ایجاد کند و اگر کارها درست انجام شود پرسپولیس‌ با دردسری رو به رو نخواهد شد.

 

آشتیانی درباره شرح وظایف کمیته فنی اظهار داشت:‌ این کمیته شرح وظایف تعریف شده‌ای دارد. کمیته فنی نمی‌تواند در کار سرمربی دخالت مستقیم کند. کمیته فنی باید عصای دست مدیرعامل باشد. در فوتبال معلوم نیست چه اتفاقاتی می‌افتد. فوتبال بحث و گفت‌وگو است و در همه جای دنیا می‌بینیم که کنار تیم‌ها افراد زیادی حضور دارند.

 

وی افزود: کار ما در کمیته فنی تنها انتخاب سرمربی نیست و در ادامه طبق شرح وظایف کمیته عمل می‌کنیم. اگر زمان دنیزلی هم کمیته فنی حضور داشت شاید آن نتایج وحشتناک اتفاق نمی‌افتاد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که کمیته فنی بر چه اساس و معیاری سرپرست پرسپولیس را انتخاب می‌کند گفت: سرپرست شرح وظایف مشخصی دارد و نقشش از سرمربی کمتر نیست. سرپرست به طور کامل باید در اختیار تیم و با خانواده بازیکنان هم در ارتباط باشد تا برخی مشکلات که باعث می‌شود تمرکز بازیکنان بر هم بخورد را حل کند.

 

آشتیانی اضافه کرد: وظایف سرپرست فقط پر کردن برگه تعویض نیست، به طور مثال اگر آن موقع که شیث و نصرتی در تمرین با هم شوخی می‌کردند سرپرست موضوع را گزارش می‌داد شاید از آن اتفاق جلوگیری می‌شد. من شنیدم انتخاب سرپرست برعهده کمیته فنی است. من با وظایف سرپرست کاملا آشنا هستم و مطالعات زیادی در این ارتباط داشتم و آماده پذیرفتن سرپرستی تیم هستم.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال سرپرست شدن سعید شیرینی خاطرنشان کرد: امروزه در فوتبال مستخدم دم در هم باید فوتبالی باشد. سعید شیرینی انسان مؤدب و متینی است اما سرپرست باید شخصی صددرصد فوتبالی باشد. انتخاب سرپرست حق مدیرعامل است و ایشان می‌توانند هر کسی را انتخاب کنند، اما اگر کسی به من گفت برو هدایت هواپیما را بر عهده بگیر خود من با توجه به تخصصم نباید این کار را بپذیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)