مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل فجرسپاسی امشب با بازگشت ایمون زاید و غلامرضا رضایی زیر نظر مانوئل ژوزه در مجموعه ورزشی درفشی فر پیگیری شد.

 

دومین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در ماه مبارک رمضان از ساعت 22 امشب در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

 

در این تمرین بازیکنان به مدت 10 دقیقه به صحبت‌های ژوزه گوش دادند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی در سیستم‌های 4-4-2 و 3-5-2 در هنگام حمله و دفاع پرداختند.

 

* حدود 200 هوادار پشت درهای بسته در تمرین امروز حضور داشتند آنها با دیدن شیرینی سرپرست پرسپولیس او را به شدت تشویق کردند و خواستار حضور در داخل ورزشگاه شدند اما سرپرست پرسپولیس از آنها عذرخواهی کرد و گفت خواهش می‌کنم به خاطر پرسپولیس مراعات کنید.

 

* مأموران کلانتری در اطراف ورزشگاه حضور داشتند تا مثل چند روز قبل درگیری پیش نیاید.

 

* برق منطقه جنت‌آباد به مدت 7 دقیقه قطع شد این موضوع تمرین پرسپولیس را نیز تحت تأثیر قرار داد تا حدی که قرمزپوشان مجبور شدند تمرین خود را نگه دارند و پس از اینکه برق منطقه وصل شود و نورافکن‌های ورزشگاه روشن شد تمرینات خود را دنبال کنند.

 

* شیرینی سرپرست پرسپولیس همچنین امشب با مسئولان برق منطقه جنت‌آباد دیدار داشت و از آنها خواست تا برای ورزشگاه درفشی‌فر از برق فشار قوی استفاده شود که قرار شد این موضوع در تمرینات شب‌های آینده اتفاق بیفتد.

 

* اما یکی از نکات جالب تمرین امروز پا به توپ شدن ژوزه بود که امروز بیشتر با بازیکنان به شوخی و خنده می‌پرداخت.

 

* ضربه‌های چیپ کریمی به نیلسون نیز در تمرین امشب در نوع خود جالب بود. او می‌گفت می‌خواهم دروازه‌بان جدید را حفظ کنم.

 

* فوتبال تک به تک بازیکنان نیز در تمرین امشب اجرا شد.

 

* فیلم بازی‌های فجر رسید.

 

* زاید و رضایی دو بازیکن پرسپولیس که مصدوم بودند در تمرین امشب تست شدند.

 

* در حاشیه تمرین امشب پرسپولیس ژوزه به بازیکنان اعلام کرد بازیکنانی در ترکیب من قرار خواهند گرفت که در تمرینات بهترین باشد. ما کم کم باید 100 درصد توانایی‌های خود را در زمین پیاده کنیم تا غافلگیر نشویم پس بهتر است هر کاری که در تمرینات انجام می‌دهیم در بازی‌های رسمی هم آن را اجرا کنیم.

 

* تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی روز سه‌شنبه در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی در یک بازی بدون هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)