مرجع خبری پرسپولیس : كارلوس كي‌روش و مانوئل ژوزه فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادي با يكديگر روبرو مي‌شوند.

 

تيم‌هاي پرسپوليس و فجر در حالي فردا (سه‌شنبه) مقابل يكديگر قرار مي‌گيرند كه جداي از موضوع اولين حضور پرسپوليس جديد در استاديوم بدون تماشاگر آزادي، بي‌شك رويارويي كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي و مانوئل ژوزه هموطن او كه هدايت سرخپوشان را برعهده دارد، مي‌تواند جالب‌ترين سوژه رسانه‌ها باشد.

 

قرار است كي‌روش و دستيارانش براي تماشاي اين مسابقه و ارزيابي عملكرد ملي‌پوشان در تيم مانوئل ژوزه فردا به ورزشگاه آزادي بروند؛ از طرفي ژوزه كه هنوز قراردادش را ظاهرا بخاطر مسايل مالي با پرسپوليس ثبت نكرده و در نخستين بازي تيمش موقتي اجازه نشستن روي نيمكت را پيدا كرد به احتمالا فراوان بايد اين بازي را از جايگاه ويژه استاديوم تماشا كند. اين شرايط مي‌تواند رويارويي دو مربي بزرگ پرتغالي را در VVIP آزادي ممكن سازد و تنها در صورت ثبت قرارداد سرمربي پرسپوليس است كه كي‌روش تنها از جايگاه نظاره‌گر كار اين مربي و بازيكنانش خواهد بود.

 

اين دو مربي ظاهرا در گذشته ارتباط چندان خوبي با يكديگر نداشتند و بر سر بدست آوردن سرمربيگري تيم ملي پرتغال پس از جام جهاني 2006 آلمان كه در نهايت كي‌روش موفق شد، چالش‌هايي ميان‌شان وجود داشته است. كي‌روش و ژوزه كه در چند ساله گذشته و حتي پيش از انتخاب سرمربي پرتغال در آن مقطع هم شايد هنوز همديگر را ملاقات نكرده باشند، حالا بايد در ايران و در ورزشگاه آزادي با هم روبرو شوند كه اين مي‌تواند حتي براي رسانه‌هاي پرتغالي هم نكته قابل توجهي باشد.

 

كي‌روش كه تازه مرخصي 38 روزه‌اش برگشته در اولين برنامه تماشاي مسابقات ليگ فردا به همراه دستيارانش به تماشاي بازي پرسپوليس مي‌رود. سرمربي تيم ملي كه 31 تير به ايران برگشت تا به امروز ديدار حضور با علي كفاشيان رييس فدراسيون نداشته و به گفته خسرو والي‌زاده مدير رسانه‌اي تيم ملي ظاهرا مشغول بررسي رزومه چند مربي بدنساز و مذاكره با آنها براي جانشيني ميك مك‌ درموت است. همچنين قرار است جدول برنامه حضور كي‌روش و دستيارانش در ورزشگاه‌هاي اعلام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)