قدمی: باید به مانوئل فرصت بدهند

مرجع خبری پرسپولیس : يكي از جوان‌هاي پرسپوليس كه عصر پنج‌شنبه مقابل نيروي زميني نمايش خوبي ارائه كرد محمدرضا خانزاده بود.

 

خانزاده كه فصل قبل براي راه‌آهن چند بازي انجام داد و به تيم زير 21 ساله‌هاي ايران رسيد، درباره بازي تداركاتي سرخ‌ها مي‌گويد: خدا را شكر خوب كار كرديم اما انگار هرچه آنها مي‌زدند گل مي‌شد.

 

يكي دو بار هم از راه دور شوت زدند كه نزديك بود گل شود البته نمي‌گويم دروازه‌بان ما ضعيف بوده اما آنها خيلي باانگيزه بودند. تيم ما هم خيلي بدشانس است چون يك گل را از پشت 18 قدم و يكي را با قيچي از كنج 18 قدم خورديم. يكي از آن گل‌هاي سوباسايي كه در كارتون فوتباليست‌ها مي‌ديديم.

 

خانزاده درباره پرسپوليس مي‌گويد: «امسال در بازي‌هاي‌مان اتفاقات عجيبي مي‌افتد. نمي‌دانم چه بگويم اما انگار جادو شده‌ايم و سردرگم بازي مي‌كنيم وگرنه به لحاظ مهره يك سر و گردن از همه تيم‌ها بهتريم.» مدافع جوان پرسپوليس درخصوص پست بازي‌اش در اين ديدار تداركاتي مي‌گويد: «پست اصلي من مدافع مياني است اما در اين ديدار در دفاع راست بازي كردم البته در راه‌آهن هم مدافع راست بوده‌ام.» خانزاده كه در ديدار مقابل صبا به ليست 18 نفره رسيد در پاسخ به اينكه آيا مانوئل از كارت راضي است يا نه مي‌گويد: «خب بازي 3-2 بود كه ما در نيمه دوم بازي كرديم و چون برنده شديم مانوئل بايد راضي باشد. من هم تمام توكلم به خدا است و تلاش مي‌كنم تا در هفته‌هاي آينده ليگ بازي كنم.» خانزاده كه به خاطر حضور در اردوهاي طولاني تيم زير 21 سال تمرين‌هاي پيش فصل پرسپوليس را از دست داده مي‌گويد: «دقيقاً نمي‌دانم اردوهاي بعدي تيم زير 21 سال چه زماني باشد. فعلاً با پرسپوليس هستم اما احتمالش وجود دارد تا دوباره به اردو برويم.»

 

روح‌ا… سيف‌اللهي همان مهاجم جواني كه از رده اميد به تيم اصلي پرسپوليس رفت و حتي در يكي از دربي‌هاي فصل گذشته به ميدان رفت هم مقابل نيروي زميني خوش درخشيد. سيف‌اللهي درباره بازي تداركاتي عصر پنج‌شنبه مي‌گويد: «بازي خوبي بود. نيروي زميني يك تيم جوان و منسجم دارد كه در ليگ يك بازي مي‌كند و خيلي هم خوب بازي را شروع كرد. آنها دو گل به ما زدند كه البته روي اتفاق بود. نيروي زميني خيلي خوب و با نشاط بازي مي‌كرد و از طرفي روي تيم‌ ما فشار روحي رواني زيادي بود اما در نيمه دوم بازي دست ما بود و گل برتري را هم زديم.»

وي درباره بازي خودش مي‌گويد: «من دقيقه 50 وارد بازي شدم و به عنوان گوش راست در تركيب قرار گرفتم. فكر كنم عملكرد خوبي هم داشتم و خواست خدا بود كه گل بزنم البته آقاي نوروزي پاس خيلي خوبي به من داد تا اسم من هم در بين گلزنان اين بازي قرار بگيرد.»

سيف‌اللهي فصل قبل در بازي با راه‌آهن موقعيت تك به تك را گل نكرد تا اشك بريزد اما حالا او مي‌گويد: «آن موقعيت درس عبرتي شد براي من كه ديگر پاس ندهم و خودم بزنم حتي اگر قرار باشد توپ برود بين تماشاگران.»

وي درباره تشويق جوان‌ها از سوي مانوئل مي‌گويد: «مانوئل به جوان‌ها اعتقاد دارد و اين را در جلسات گفته است. مطمئنا اگر ما خودمان را در تمرين‌ها نشان دهيم و تلاشمان را زياد كنيم مي‌توانيم بازي كنيم. هر چند امسال تيم ما بازيكنان خوب زيادي دارد و بازي كردن خيلي سخت شده است ولي ما تلاش مي‌كنيم و بي‌انگيزه نيستيم.» سيف اللهي مي‌گويد كوچكتر از آن است كه درباره نتيجه نگرفتن پرسپوليس صحبت كند و تنها مي‌گويد: «ان‌شاءا… با يك برد خوب همه چيز درست مي‌شود.»

 

سعيد قدمي يكي ديگر از بازيكنان جوان پرسپوليس است كه اميد دارد امسال در تركيب اين تيم پرستاره بازي كند البته اين جوان خوزستاني مي‌گويد براي بازي كردن عجله‌اي ندارد و بايد به پختگي لازم برسد. قدمي هم در ديدار تداركاتي مقابل نيروي زميني يكي از خوب‌هاي پرسپوليس بود تا مانوئل در پايان مسابقه او و ساير جوان‌هاي تيم را تشويق كند.

قدمي درباره خودش و بازي با نيروي زميني مي‌گويد: «خدا را شكر بازي خوبي بود. من در پست دفاع چپ به ميدان رفتم. من هم در هافبك چپ هم دفاع چپ مي‌توانم بازي كنم اما در اين بازي 90 دقيقه به عنوان مدافع چپ بازي كردم.»

وي ادامه مي‌دهد: «تيم ما كاملاً جوان بود. هر دو تيم خيلي خوب بازي كردند و تيم ما نيمه دوم بهتر شد چرا كه در نيمه اول هوا گرم بود و فشار روي بازيكنان زياد بود. در نيمه دوم ما راه افتاديم و حملات زيادي كرديم كه البته يكي از آنها گل شد.»

قدمي درباره رضايت مانوئل از جوان‌ها مي‌گويد: «مانوئل از همه بازيكنان راضي بود چرا كه همه خوب كار كردند كه نتيجه گرفتيم. اگر يكي دو نفر خوب باشند كه نمي‌شود نتيجه گرفت. در تيم ما همه چيز به صورت گروهي جلو مي‌رود.»

بازيكن جوان سرخ‌ها درباره شرايط پرسپوليس مي‌گويد: «مطمئنم شرايط پرسپوليس بهتر از قبل مي‌شود. ما يك مربي حرفه‌اي داريم و روز به روز بهتر مي‌شويم. مانوئل تازه آمده و بايد به او فرصت بدهند. او مربي كاربلدي است و كارنامه قابل قبولي دارد.»

قدمي در پاسخ به اين سوالي كه كي به تركيب مي‌رسي؟ مي‌گويد: «ما فعلاً جوانيم و جا براي بازي داريم. فعلاً موفقيت تيم مهم‌تر است وگرنه ما هنوز خيلي فرصت داريم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)