مرجع خبری پرسپولیس : نظر اکثر پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در انتخاب اعضای هیئت مدیره مثبت است و آنها به اتفاق اعضای اقتصادی و فوتبالی را می پسندند.

 

 

*نيما نکيسا: هيئت مديره اول پول سپس تجربه را وارد کنند

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعضای هیئت مدیره باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت:

 

اعضای هیئت مدیره باشگاه های فوتبال دنیا از دو سری از افراد انتخاب می شوند که ابتدا افرادی که پول وارد باشگاه بکنند و اشخاص دیگر افراد فوتبال و ورزشی باشند که این دو سری از اشخاص باید از سواد بالایی مدیریت برخوردار باشند.

 

وی ادامه داد: تا به امروز افرادی وارد هیئت مدیره سرخابی ها شده اند که با تجربه کم در زمینه ورزشی و فوتبالی استقلال و پرسپولیس را وارد چالش کرده اند.

 

نکیسا تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال باید از افرادی تشکیل شود که ابتدا پول و سپس تجربه خود را وارد باشگاه های پرطرفدار کنند.

 

 

*محمود خوردبين: هيئت مديره نهادي بي تأثير است

سرپرست سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران  در مورد انتخاب اعضاي هيئت مديره جديد باشگاه پرسپوليس تهران نظر خاصي دارد و مي گويد:  اعضاي هيئت مديره باشگاه يك نهاد بي اثر در اداره باشگاه هاي ايران است كه تمام  كارهاي را مدير عامل باشگاه انجام مي دهد در اكثر جلسات هيئت مديره اعضاي هيئت مديره شركت نمي كنند و در پايان نيز مدير عامل با نظرات خود باشگاه را اداره مي كند.


 
وي در مورد انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تاكيد كرد: اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس  بايد افرادي باشند كه از لحاظ مالي به باشگاه كمك كنند و افرادي تحصيلكرده  نيزدر فوتبال  موثر خواهند بود كه در هيئت مديره جاي بگيرند.


 
خوردبين تصريح کرد: افراد هم چون هدايتي و عابديني به درد فوتبال پرسپوليس مي خورند كه تجربه هدايت تيم پرسپوليس را دارند.

 

 

*ابراهيم آشتياني: هيئت مديره پول و سواد داشته باشند

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس تهران درباره انتخاب اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: افرادي كه در آينده اعضاي هيئت مديره باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس  مي شوند بايد وقت كافي را براي شركت در جلسات هيئت مديره را داشته باشند و دوستاني وارد هيئت مديره اين دو باشگاه مي شوند كه وقت زيادي براي مديريت در اين كارها ندارند و در پايان نيز مدير عامل تصميمات نهايي را براي باشگاه مي گيرد.

 

وي ادامه داد:  دومين بحث نيز اعضاي هيئت مديره بايد شرح و ظايف خود را بدانند و ساختار هيئت مديره باشگاه به طور جدي پايه گذاري شود تا تداخلي در كارهاي مديريتي ايجاد نشود.

 

آشتياني اظهار داشت:  افرادي مدير واقتصادي بايد با قدرت وارد باشگاه هاي ورزشي ما شوند تا ورزش كشورمان يك جهش بزرگ در ورزش جهاني داشته باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)