مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ عنوان کرد که برای برگزاری جام حذفی بار دیگر باید با سرمربی تیم ملی جلسه بگذارند.

 

غلامرضا بهروان در مورد حضور دو هیئت از کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران عنوان کرد: گروه اول برای بررسی وضعیت امکانات از دو ورزشگاه دستگردی و اکباتان جهت برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا صبح امروز وارد تهران شدند و ساعت 12 امروز جلسه ای با آنها داریم.

 

گروه دوم افرادی هستند که برای بررسی وضعیت ایران در لیگ قهرمانان آسیا ساعت 16 وارد ایران می شوند. ساعت 19 امروز نیز با این گروه جلسه ای خواهیم داشت.

 

وی در خصوص اینکه آیا وضعیت 6 باشگاهی که قرار است از سوی نمایندگان AFC بازدید شوند مناسب است یا خیر گفت: این 6 باشگاه برای بررسی شرایط مشکلی ندارند اما زمین های بازی مسئله جداگانه ای است. با این حال فدراسیون برای برطرف کردن مشکلات تمام سعی خود را کرده است.

 

بهروان درباره برگزاری جام حذفی و تصمیم نهایی سازمان لیگ در این مورد، تصریح کرد: قبل از سفر تیم ملی به اردن جلسه ای با کی‌روش داشتیم. فعلا تیم ملی برنامه جدیدی پیش رو دارد. حضور در مسابقات غرب آسیا مطرح است که در آذر برگزار می شود. کی‌روش باید بازگردد و در مورد چگونگی حضور ایران در این مسابقات صحبت کنیم.

 

سرپرست سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که بازی معوقه استقلال و پیکان در هفته هفتم چه زمانی برگزار می شود، به فارس گفت: در حال تغییر در برنامه هستیم و می خواهیم بین هفته هشتم تا یازدهم این دیدار را برگزار کنیم اما از سویی نمی خواهیم طوری برنامه ریزی کنیم که باشگاه ها متضرر شوند. به طور قطع در برنامه های استقلال تغییراتی خواهیم داشت که به زودی اعلام می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)