مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمريكا در حالي كه اعلام كرد باشگاه پرسپوليس هنوز مبلغ انتقال امير عابدزاده به اين تيم را به باشگاه آمريكايي پرداخت نكرده، بار ديگر مسئولان باشگاه ايراني را تهديد به شكايت رسمي به فيفا كرد.

 

مديرعامل باشگاه لس‌آنجلس بلوز آمريكا با ارسال نامه‌اي براي يكي از اعضاي مديريتي فيفا بار ديگر باشگاه پرسپوليس را تهديد به شكايت رسمي به فيفا كرد.

 

علي منصوري در نامه‌ي خود به “ماركو ليل” عضو مديريتي فيفا آورده است:

 

آقاي ليل

عضو مديريتي فيفا

ما پيش از اين به وسيله آقاي هوگو سالسيدو به شما معرفي شديم و من بر اساس توصيه‌هاي او اين نامه را براي شما مي‌نويسم. آقاي سالسيدو اخيرا به عنوان يكي از ماموران اجرايي باشگاه ما انتخاب شده است كه رابطه دوستانه خوبي با سپ بلاتر هم دارد. اين ايميل براي آگاهي پيدا كردن شما پيش از اينكه هر گونه شكايت رسمي به فيفا انجام شود، است.

 

يكي از بازيكنان جوان لس‌آنجلس بلوز (امير عابدزاده) دو ماه پيش باشگاه ما را ترك كرد تا در ليگ برتر ايران شانسي براي بازي كردن در يكي از تيم‌ها براي خود پيدا كند. چند روز پس از رسيدن او به ايران او با يكي از باشگاه‌هاي ايراني به نام پرسپوليس قرارداد رسمي امضا كرد (كه اين موضوع به وسيله سايت باشگاه و بسياري از رسانه‌ها در ايران اعلام شد). اين در حالي است كه عابدزاده تا روز 13 سپتامبر 2012 (22 شهريور 1391) با ما قرارداد دارد. به همين خاطر ما با مسئولان باشگاه پرسپوليس ارتباط برقرار كرديم و بر سر انتقال اين بازيكن هم روي يك مبلغ به توافق رسيديم (در تاريخ 8 جون ـ 19 خرداد ـ ).

 

با وجود اينكه دو باشگاه به توافق رسيده بودند، پرسپوليس تاكنون از پرداخت مبلغ انتقال به باشگاه ما خودداري كرده است. در حال حاضر عابدزاده با باشگاه ايراني روزانه تمرين مي‌كند و در آخرين ديدار دوستانه آن‌ها هم به ميدان رفته است. اين در حالي است كه حضور او در پرسپوليس پس از آگاهي اين بازيكن از اين موضوع بود كه او طبق قوانين فيفا نمي‌تواند با اين تيم در هيچ تمريني شركت كند.

 

باشگاه لس‌آنجلس بلوز يك فرصت ديگر براي نهايي كردن اين انتقال پيش از آنكه شكايت خود را به فيفا رسمي كند، به باشگاه پرسپوليس مي‌دهد. سازمان ليگ آمريكا و همچنين فدراسيون فوتبال آمريكا هر دو از اين موضوع مطلع هستند.

علي منصوري

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)