مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گرفتن طلبم از پرسپولیس پروسه شده است.

 

نعیم سعداوی در مورد اینکه چرا فولاد نتوانسته در لیگ نتایج خوبی کسب کند عنوان کرد: باید بازیکنان با هم هماهنگ تر شوند و امیدوار هستیم در آینده مشکلی نداشته باشیم.

 

اسم نتیجه نگرفتن تیم مشکل نیست. تغییر و تحولاتی در فولاد رخ داده که باعث شده تیم به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

 

وی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی فولاد یعنی شینوا، پادوانی و یونسکو اظهار داشت: بازیکنان خارجی ما هنوز نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند و شاید نیاز دارند فرصت بیشتری به آنها داده شود. البته من شاهد هستم سعی می کنند با تیم هماهنگ تر شوند.

 

سعداوی در مورد اینکه گفته می شود در داخل تیم برخی از بازیکنان با وی مشکل دارند و با افکار او سازگار نیستند، گفت: فکر می کنم به این شنیده ها باید در همان حد اهمیت داد. رابطه کادرفنی با بازیکنان بسیار خوب است و کمتر دیده ام یک تیم چنین حالتی داشته باشد. من فقط اجرا کننده تصمیمات سرمربی در تیم هستم و تاکنون با کسی مشکل نداشته ام.

 

وی که سابقه بازی و مربیگری در پرسپولیس را دارد در پاسخ به این سؤال که فکر می کند چرا شرایط سرخپوشان نابسامان است، گفت: ترجیح می دهم در مورد پرسپولیس صحبت نکنم. در کادرفنی فولاد هستم و حرفه ای نیست که در مورد تیم دیگری اظهار نظر کنم و از سایر همکاران خود در تیم های دیگر هم می خواهم تمرکز خود را روی تیم خودشان داشته باشند و فقط آرزو می کنم پرسپولیس به روزهای خوبش بازگردد.

 

سعداوی در پاسخ به این سؤال که آیا مطالباتش را از پرسپولیس گرفت یا خیر گفت: گرفتن طلبم از پرسپولیس پروسه شده است. وقتی کمیته انضباطی قدرتمندی نداریم که بتواند با یک ضمانت اجرایی قوی مطالبات افراد را از باشگاه ها بگیرد حرفی باقی نمی ماند. کمیته انضباطی نباید اهرم های فشارش فقط برای تیم های ضعیف تر باشد و باید به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)