مرجع خبری پرسپولیس : مهرزاد معدنچی از بازگشت به لیگ برتر در بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران خبر داد.

 

هافبک چپ پای پرسپولیس در خصوص تصمیم ملی پوشان و برخی بازیکنان پرسپولیس برای تحریم رسانه ها گفت: هر کسی اختیار خودش را دارد. من قرارداد آنچنانی با پرسپولیس نبستم بنابراین طرف حساب رسانه ها نیستم که مصاحبه نکنم.

 

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برخی بزرگان تیم از پرسپولیسی ها خواستند مصاحبه نکنند گفت: من نمی توانم اخبار درون تیم را بیرون از این جمع منتشر کنم چون این کار خبرچینی است، اما در مورد خودم صحبت می کنم. من با تصمیم خودم با رسانه ها مصاحبه نمی کردم و هیچکس هم این کار را برایم تکلیف نکرده بود.

 

معدنچی یکی از بازیکنانی است که قرارداد های خوبی بسته است، او در این ارتباط می گوید: بله من قراردادهای خوبی بستم اما نه در ایران، زمانی که در فوتبال امارات بودم عملکرد خوبی داشتم و بدون توجه به کرکری باشگاه ها و فضاسازی رسانه ها در ایران ، قراردادهای مالی خوبی داشتم.

 

معدنچی در خصوص عدم حضورش در ترکیب پرسپولیس طی 7 هفته نخست لیگ برتر گفت: به هر حال زمان لازم بود تا به آمادگی کامل برسم. قبل از بازی با فولاد ژوزه با من صحبت کرد و گفت می دانم آماده هستی و انگیزه زیادی داری اما نمی توانیم ریسک کنیم و با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ و 2 بازی تدارکاتی پرسپولیس، از هفته هشتم می توانی در ترکیب پرسپولیس بازی کنی. او بارها در تمرینات از عملکرد من تجمید کرده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)