تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل نماینده بابل قهرمان جام حذفی شد.

تیم‌های فوتبال استقلال و خونه‌به‌خونه بابل از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (پنجشنبه) در فینال جام حذفی در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر به قضاوت حسن زرگر به مصاف هم رفتند که شاگردان شفر با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داده و قهرمان شدند. تیام دقیقه ۳۵ تنها گل بازی را به ثمر رساند.

استقلال که تا پیش از این مرحله، تیم های دسته اولی گل‌گهر سیرجان، نساجی قائمشهر، ایران‌جوان بوشهر و تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان را شکست داده بود. از طرفی خونه به خونه در بازی فینال به دلایل مختلف ۱۰ بازیکن خود را در اختیار نداشت.

با این نتیجه سایپا که در لیگ برتر چهارم شده بود سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد تا همراه شاگردان شفر، پرسپولیس و ذوب‌‌آهن نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده باشند. سوپرجام فوتبال ایران بین پرسپولیس و اسنقلال هم ۲۹ تیر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی(۵۴ – فرشید باقری)، سرور جپاروف، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مامه تیام(۴۳ – علی قربانی).

ترکیب خونه‌به‌خونه: میکائیل ایمن تراج، امین حاج محمدی(۸۴ – رضا معقولی)، وفا هخامنش، امیر منصوریان، سید محمد قریشی، سید محمد قریشی، مهران امیری، محمد قاسمی‌نژاد، حمید کاظمی، نیما انتظاری و رضا آقابابایی(۶۷ – بابامحمدی -۹۳ میلاد ابطحی).

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)