پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی پرده از تماسی برداشت که با او در سال 89 گرفته شد و فردی خواهان دریافت پول برای درآوردن یک نتیجه در مسابقه ای در لیگ برتر شده بود.

صادق درودگر در ارتباط تلفنی با برنامه دوشنبه شب 90 درباره وضعیت داوری فوتبال کشور عنوان کرد:من می خواهم درباره اتفاقی که در سال 89 برایم رخ داد صحبت کنم.آن زمان در تیم استیل آذین بودم و مسابقه ای با شاهین در بوشهر داشتیم.

وی ادامه داد:قبل از بازی مربی تیم مان اظهار نگرانی کرد و گفت فردی تماس گرفته و گفته است 30 میلیون بدهید تا بازی برایتان در بیاوریم.او گفت اگر این پول را ندهید از تیم مقابل می گیریم ولی چون تیم شما فوتبالی تر است به استیل آذین رجوع می کنیم.

درودگر افزود:در آن زمان جلسه ای را با حضور امیر مهریزی،مدیرعامل و حق شناس،مدیر اجرایی باشگاه صحبت کردیم و قرار شد به قاضی شریفی اطلاع بدهیم.همان زمان به قاضی شریفی که رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود موضوع را مطرح کردیم و از او خواهش کردیم داور بازی عوض شود.

وی تاکید کرد:به بوشهر رفتیم و دیدیم داور عوض نشده است.همان داور در جلسه هماهنگی به من گفت این بحث ها چیست که درباره من مطرح کردید؟من هم گفتم بر اساس تماسی که با من بوده است این موضوع را گفتم.البته الان هم من قضاوتی نمی کنم.

مسابقه مدنظر صادق درودگر بازی تیم های شاهین بوشهر و استیل آذین در آبان ماه سال 1389 است.مسابقه ای که با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید و داور مورد نظر درودگر هم محسن قهرمانی است که آن بازی را سوت زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)