مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به عنوان قهرمانی 34 بازی فینال در پیش داریم.

 

محسن بنگر در خصوص انتخاب مانوئل ژوزه به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: خدا را شکر سرمربی خوب و کاربلدی انتخاب شد. بعد از جدایی دنیزلی مسئولان باشگاه تلاش بسیاری کردند و انتخاب یک سرمربی بزرگ هم زمان زیادی را طلب می کرد.

 

 

وی افزود: به نظر من پرسپولیس زمان را از دست نداد چون وقتی باشگاه مشغول انتخاب سرمربی بود ما تمرینات بدنسازی را در آرامش کامل انجام دادیم و تا حدود زیادی از نظر بدنی به آمادگی رسیدیم. حالا هم با حضور سرمربی کارمان را جدی تر دنبال می کنیم.

 

بنگر ادامه داد: من نسبت به وضعیت تیم امیدوارم هستم و انشالله با آمادگی کامل وارد مسابقات می شویم. برای رسیدن به قهرمانی 34 بازی فینال در پیش داریم و باید از همان بازی اول مقابل نفت آبادان پیروز شویم. امسال رقابت در لیگ سخت تر است چون به احتمال فراوان بازی های جام حذفی برگزار نخواهد شد.

 

بنگر در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس، گفت: اگر برنامه ریزی مناسب داشته باشیم مطمئن باشید قهرمان می شویم چرا که بدون برنامه ریزی قوی، رسیدن به قهرمانی امکان پذیر نخواهد بود. من این سئوال را دارم که چرا همه فقط از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند؟ امسال مدعیان زیادی هستند و کار سختی برای قهرمانی داریم. هواداران بدانند تمام تلاشمان را می کنیم اما به خاطر انتظارات زیادی که از تیم وجود دارد با وزنه وارد زمین می شویم.

 

بنگر در خصوص شرایط تمرین با حضور مانوئل ژوزه گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. همه بازیکنان با انگیزه زیاد در تمرین شرکت می کنند و همه منتظریم لیگ شروع شود.

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)