مرجع خبری پرسپولیس : وسلي برازيليا در جلسه با حبيب كاشاني تصاويري از بستري بودن همسرش و تولد نوزاد 6 ماهه اش كه در دستگاه نگهداري مي شده را همراه با نامه بستري بدون امضاي خانواده اش را ارائه كرد تا ثابت كند كه غيبت چند روزه اش در بازگشت به ايران موجه بوده است اما باشگاه پرسپولیس با این دلایل موافقت نکرد.

وسلي برازيليا در اين جلسه عنوان كرده است كه مشكلاتش را تلفني با كرانچار در ميان گذاشته و غيبت او با اطلاع قبلي بوده است. حبيب كاشاني هم در پاسخ عنوان كرده نمي تواند اسير احساسات شده و قواعد باشگاه را زیر پا بگذارد  و چون اين بازيكن غيبت داشته اقدام به فسخ قرارداد كرده است.

در اين نشست طرفين براي حل و فصل مشكلات به وجود آمده راهكارهاي موجود را بررسي كرده و عنوان كردند وسلي در صورت تمايل ساير تيم هاي ايراني به يك تيم ديگري نقل مكان كند.

گفته می شود وسلي بابت قرارداد سال اول 80 ميليون تومان دريافت كرده

و باشگاه پرسپوليس تا به امروز بابت رضايت نامه دوساله اين  بازيكن مبلغ  40 هزار دلار به باشگاه و آژانس برزيلي مربوطه پرداخت كرده است

مجموع قرارداد سال اول و رضايت نامه دو ساله وسلي برازيليا 350 ميليون تومان است كه تاكنون 120 ميليون تومان آن پرداخت شده است و معلوم نيست با توجه به فسخ قرارداد اين بازيكن طرفين چگونه تسويه حساب خواهند كرد . ظهر امروز هم خبر رسید باشگاه تراكتورسازي براي جلب وسلي برزيليا ابراز تمایل کرده است .

 

درصورتی که باشگاه پرسپولیس قرارداد وسلی را یک طرفه فسخ نمی کرد می توانست این بازیکن را بفروشد یا با یکی از بازیکنان لیگ برتری معاوضه کند اما هم اکنون برای جای خالی در لیست بازیکنانش می تواند از بازیکنان آزاد استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)