برنامه ویژه روابط عمومی برای سرخپوشان
مرجع خبری پرسپولیس :
سالن اجتماعات هتل پارس اهواز، شاهد برنامه ای ویژه برای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بود.

 روابط عمومی باشگاه پرسپولیس شنبه شب  برنامه ای ویژه را در هتل پارس اهواز، به مدت یکساعت برای بازیکنان و کادر فنی این تیم در نظر گرفته بود.

در این برنامه، کلیپی زیبا و روحیه بخش از برد تیم پرسپولیس در برابر تیم فوتبال مقاومت به نمایش درآمد که با استقبال جالب توجه بازیکنان مواجه شد.

سرخپوشان در طول پخش کلیپ، بارها و بارها پس از پخش صحنه های گل و تصاویر ویژه ای از بازی به تشویق همبازیان خود می پرداختند و صدای دست زدن آنها تا ثانیه هایی چند، قطع نمی شد.

در ادامه این برنامه، حبیب کاشانی دقایقی را برای سرخپوشان صحبت کرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس با تاکیدبر اینکه کارهای بزرگ توسط مردان بزرگ انجام می شود، گفت: «اگر به توانایی های شما ایمان نداشتم این مسئولیت را نمی پذیرفتم. ما به زودی قدرت خود را به رخ حریفانمان می کشانیم و تیم بزرگ پرسپولیس را به جایگاه اصلی خود بر می گردانیم.»

 در پایان این مراسم نیز پاداش پیروزی در برابر تیم فوتبال مقاومت به بازیکنان تيم فوتبال پرسپوليس پرداخت شد.

گفتنی است در جریان دهمین هفته مسابقات لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس، میزبان تیم فوتبال مقاومت بود که با نتیجه 4 بر 2 این تیم را شکست داد. تیم فوتبال مقاومت، تا پیش از رویارویی با تیم فوتبال پرسپولیس یکی از دو تیم بدون شکست جدول بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)