يك شنبه 22 دي:(16:49)

مرجع خبري پرسپوليس:مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تا زماني كه قراردادم پيدا نشود در تمرينات شركت نخواهم كرد.

 

سپهر حيدري اظهار داشت: براي دريافت پولم به باشگاه رفتم، اما گفتند قراردادت گم شده است.
وي افزود: پس از مدتي كه مديريت جديد باشگاه دستور پرداخت پول عقب افتاده بازيكنان در قسط دوم را داد به باشگاه پرسپوليس رفتم اما با صحنه‌اي مواجه شدم كه بسيار عجيب و باورنكردني بود.
وي عنوان كرد: قرارداد من در فصل گذشته 140 ميليون تومان بود. اول فصل پس از نشست با مصطفوي قراردادم در فصل جاري 200 ميليون تومان شد كه البته از همه بازيكنان كمتر است. نكته عجيب اين است كه مسئولان امور مالي باشگاه پرسپوليس قرارداد جديد من را گم كرده‌اند و اين قرارداد در باشگاه پرسپوليس مفقودالاثر شده است.

 

حيدري خاطرنشان كرد: براي من جاي سوال دارد كه چگونه قراردادم كه همگي آن را امضا كرده اند گم شده است. در حضور محمود خوردبين، افشين پيرواني، مصطفوي و مشاور باشگاه به صورت قانوني اين قرارداد ثبت شده است. امروز به جاي اين قرارداد، كپي قرارداد فصل گذشته را مقابل من قرار دادند. عجيب اينكه آن قرارداد نيز اصل ندارد و كپي است.
حيدري تاكيد كرد: اين موضوع براي من قابل هضم نيست. با اجازه پيرواني و خوردبين از فردا سر تمرينات پرسپوليس حضور پيدا نخواهم كرد. سعي كردم اين موضوع را به اطلاع اين دو نفر برسانم، اما متاسفانه آنها تلفن‌هاي خود را جواب ندادند. با احترام به مسئولان باشگاه و هزاران هوادار عاشق پرسپوليس اين تصميم ‌را گرفتم.
مدافع پرسپوليس اظهار داشت: اين كار تمسخر كردن و خنديدن به من است. آقايان خيال كردند من بچه 5 ساله هستم. وقتي اين مشكل را در باشگاه ديدم و در امور مالي صدايم در آمد قول دادند كه قراردادت را پيدا خواهيم كرد، اما بايد مشخص شود قرارداد من در فصل جاري كجا است. چرا كپي فصل قبل قراردادم را نشان دادند.به من بگويند اصل آن كجاست.
حيدري گفت: هيچ نسخه اي از قرارداد در اختيار من نيست.بايد بدانم سرنوشت اين قرارداد چه شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)