پرسپولیس نیوز : سازمان لیگ با ارسال نامه ای به باشگاه های فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز از برگزاری کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و اعلام کرد که در صورت حضور نیافتن در این کارگاه جریمه 5 هزار دلاری در انتظار متخلفان خواهد بود.

مهدی تاج رییس سازمان لیگ با ارسال نامه ای به چهار باشگاه لیگ برتر (فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز) از آنها دعوت کرد تا در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا در 20 و 21 آذر ماه با حضور مدیر تیم، مدیر بازاریابی و مدیر رسانه ای تیم و نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

در ادامه این نامه آمده است: مدیر تیم و مدیر رسانه ای تیم ها باید همان افرادی باشند که در مسابقات روی نیمکت می نشینند و در صورت حضور نیافتن این افراد در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا جریمه 5 هزار دلاری برای هر نفر و صادر نشدن آی دی ( ID ) کارت برای حضور در مسابقات در انتظار متخلفان خواهد بود.

مدیر رسانه ای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید مسلط به کار با رایانه و زبان انگلیسی باشد.

تاج در ادامه نامه خود نوشت : باشگاه باید تمامی لوازم ورزشی مورد استفاده تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شامل پیراهن، شورت و جوراب ورزشی و همچنین دستکش و لباس دروازه بان را به همراه لباس دوم تیم برای تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) در این کارگاه به همراه داشته باشد.

مراسم قرعه کشی لیگ فوتبال قهرمانان آسیا در سال 2015، بیستم آذر ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار خواهد شد.

فرمها و اطلاعات ورودی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2015 باید ممهور به مهر و امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال باشد.

مسوولیت ناشی از تکمیل نکردن به موقع فرم ها که منجر به حذف باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا می شود ، به عهده باشگاهها خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)