مدیران فدراسیون فوتبال از مسئولان فدراسیون کره‌جنوبی درخواست دریافت 10 درصد از بلیت‎های بازی حساس روز سه‌شنبه این دو تیم را مطرح کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره‌جنوبی، مسئولان فدراسیون فوتبال در راستای رعایت قوانین بین‌المللی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی خواسته‌اند که 10 درصد بلیت‌های بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که حدود 4 هزار قطعه می‌شود، را در اختیار مسئولان تیم ملی ایران قرار دهند.

البته به نظر می‌رسد حدود هزار ایرانی در ورزشگاه مونسو حضور یافته و تیم ملی را در این بازی حساس همراهی کنند اما در این شرایط هم مسئولان فدراسیون فوتبال خواستار اجرای قوانین فیفا شدند.

در این بین ملامحمد مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال هم خبر داد قرار است در این بازی اقلام فرهنگی از جمله پیراهن، شال و پرچم ایران بین هواداران تیم ملی کشورمان در ورزشگاه عرضه شود تا آنها با شکلی منسجم‌تر تیم ملی را تشویق کنند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)