مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه ابومسلم از اخراج قطعي 2 بازيكن و اخراج موقت 4 بازيكن تيم فوتبال اين باشگاه خبر داد.


محمدرضا عباسي  در مورد اعتصاب بازيكنان ابومسلم اظهار داشت: ابومسلم يكي از تيم‌هاي ريشه‌دار و سازنده فوتبال ايران است كه در گذشته نه چندان دور، پوشيدن پيراهن اين تيم براي بازيكنان مشهدي افتخار بزرگي محسوب مي‌شد. در اين تيم بزرگاني مانند ميثاقيان، گيل عرب، جانداري، خداداد عزيزي، نيكبخت، مجتبي جباري، آندرانيك تيموريان و … بازي كرده‌اند؛ اما اكنون برخي بازيكنان كه به دليل منافع شخصي برخي به ابومسلم آمده‌اند حتي جوانان تيم را هم گمراه مي‌كنند.
وي ادامه داد: به دليل اعتصاب امروز بازيكنان در تمرين، كميته انضباطي باشگاه تصميم گرفت فرشاد بهادراني و اشكان نامداري را با كسر 20 درصد از قراردادشان به طور قطعي از باشگاه اخراج كند. سعيدخاني، محمدرضا ناصحي، ابراهيم لوينيان و داود سيدعباسي نيز تا اطلاع ثانوي اجازه تمرين در ابومسلم را نخواهند داشت.
عباسي عنوان كرد: از زمان حضور كادر مديريتي جديد به تمامي تعهدات خود نسبت به بازيكنان عمل كرده است. اگر قرار است ابومسلم سقوط كند، بهتر است با بازيكنان تيم اميد كه آينده ابومسلم را رقم خواهند زد، اين اتفاق بيفتد و باشگاه ايستاده بميرد. اين جوانان در آينده مي‌توانند تيم را دوباره به ليگ برتر بازگردانند. از روز آينده نيز بازيكنان تيم اميد در تمرينات تيم شركت خواهند كرد. نيازي به بازيكن آشوبگر نداريم؛ بازيكني كه بعد از جدايي از ابومسلم به ما هم بخندد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)