پرسپولیس نیوز : پرسپولیس با معضل گلزنی مواجه شده و به جز برخی بازی ها که موتورش یکباره روشن شده و دو سه گل می زند یا بازی هایش صفر صفر می شود یا با حداقل اختلاف و یک گل برتری به پایان می رسد.

همین مساله باعث شده سرخپوشان با وجود کسب امتیازات قابل قبول به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار بگیرند.

گذشته از دلایل مختلفی همچون کاهش تنوع در شکل حملات پرسپولیس و محدود شدن آنها در کناره ها، مشکل تمام کنندگی هم معضل دیگری است که در کمتر گل زدن پرسپولیس مزید بر علت شده است.

پرسپولیس در نقل و انتقال مهاجمان قوی عمل نکرده و با وجود از دست دادن نفرات متعدد تنها یک مهاجم تخصصی اوکراینی جذب کرده است و در شرایطی که ترجیح می‌دهیم وحید امیری همان بازیکن لب خط همیشگی بماند، حتی از نظر عددی هم در نوک حمله با کمبود بازیکن مواجه است.

با وضع فعلی امتحان کردن پلن های مختلف و استفاده چرخشی از بازیکنان سخت به نظر می رسد و چاره ای جز سازگاری با همین نیروهای موجود باقی نمی ماند.

این روزها که طارمی موقعیت های گل را از دست می دهد همه صحبت از لزوم نیمکت نشینی او و تلنگر به این بازیکن به میان می آورند اما هیچ کس به این اشاره نکرده که طارمی با وجود غیبت در چند بازی ابتدای فصل تا اینجا 5 گل زده و علی علیپور دیگر همتای او در این تیم هنوز گلی به ثمر نرسانده است.

در این شرایط به جای اتخاذ هر نوع تصمیم عجولانه و احساسی شاید بد نباشد یک بار هم زوج طارمی(که پا به توپ است و موقعیت می سازد) با پریموف (که امیدواریم گلزن قهار باشد) امتحان شود، شاید جواب پس دهد و خروجی بهتری از 11 هفته قبل داشته باشد و مشکل لاینحل پرسپولیس روزنه امیدی به سوی چاره به خود ببیند.

*حسن مهدوی / اختصاصی پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)