ادعای یک سایت غیر رسمی و سکوت مسئولان فدراسیون

مرجع خبری پرسپولیس : فدراسيون فوتبال ايران كه طي سالهاي اخير با حاشیه‏های زیادی همراه بوده، با رسوايي تازه‌اي مواجه شده و آن گم شدن 7 ميليارد تومان پول در اين فدراسيون در مدت كمتر از 4 سال است!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت آژانس ایران، يك منبع آگاه در اين زمينه می‏گوید: « محمد دادكان رئيس سابق فدراسيون فوتبال ايران كه چهارسال پيش، بعد از جام جهاني 2006 فوتبال بركنار شد، در آستانه بازگشت به فدراسيون است چرا كه محمود احمدي‌نژاد متوجه شده كه نبايد اشتباهات چهارسال اخير در اين رشته پرطرفدار تكرار شود. اين در حالي است كه دادكان با دستور مستقيم معاون احمدي‌نژاد بركنار شده بود و حالا به دستور احمدي‌نژاد و با وساطت علي سعيدلو، دوباره قرار است دادكان به فدراسيون برگردد تا گره از كار فدراسيون باز كند. »

 اين منبع آگاه ادامه داد: « دادكان براي بازگشت خود به فدراسيون، شروطي در نظر گرفته كه يكي از آنها، تسويه شدن بدهي‌هاي فدراسيون فوتبال است. اين بدهي‌ها چند ميليارد تومان تخمين زده مي‌شود اما آنچه كه موجب بروز رسوايي براي فدراسيون فوتبال شده، طرح موضوع گم شدن 7 ميليارد تومان در اين فدراسيون از اواخر سال 2006 تاكنون است. دادكان صراحتا اعلام كرده كه وقتي او بركنار شد، 5/2 ميليارد تومان در حساب فدراسيون فوتبال پول بود و پس از او نيز فيفا به عنوان پاداش صعود ايران به جام جهاني فوتبال، 5/4 ميليارد تومان به فدراسيون فوتبال پرداخت كرده است.

 اما با اين وجود‏، نه تنها از اين 7 ميليارد تومان اثري نيست بلكه فدراسيون فوتبال ايران حدود 3 ميليارد تومان بدهي دارد. » هنوز هيچ‌يك از منابع دولتي در ايران در مورد اين رسوايي مالي اظهارنظر نكرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)