مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال بشيکتاش ترکيه پيشنهاد هفت ميليون دلاري مسئولان باشگاه استيل آذين تهران را براي قبول مسئوليت اين تيم نپذيرفت.

در حاليکه مسئولان باشگاه استيل آذين هفته گذشته رسما تمايل خود را براي همکاري با فاتح تريم اعلام کردند، رسانه‌هاي ترکيه‌اي خبر از مذاکره نافرجام مسئولان اين باشگاه با مصطفي دنيزلي دادند.

 

سايت خبري “فرم” در اين خصوص با اشاره به پيشنهاد هفت ميليون پوندي مسئولان باشگاه استيل آذين به مصطفي دنيزلي در خبري آورده است: مصطفي دنيزلي يک رقم نجومي را که از سوي باشگاه استيل آذين ايران به وي پيشنهاد شده بود را نپذيرفت. اين رقم چيزي در حدود 2/5 برابر مبلغي است که دنيزلي از باشگاه ترکيه‌اي بشيکتاش دريافت مي کند.

 


اين سايت خبري همچنين از مذاکرات مسئولان باشگاه استيل آذين با مصطفي دنيزلي در منزل اين مربي 61 ساله خبر داده و خاطر نشان کرده است: دو هفته پيش مسئولان باشگاه ايراني استيل آذين در منزل دنيزلي حاضر شده و در مذاکراتي که حدود دو ساعت به طول انجاميد با وي براي پذيرفت هدايت تيم فوتبال اين باشگاه گفتگو کردند.


دنيزلي که در ايران سابقه هدايت تيم‌هايي چون پرسپوليس و پاس تهران را دارد، پيشنهاد چشمگير باشگاه استيل آذين را نپذيرفت و با اشاره به اينکه با باشگاه بشيکتاش قرارداد دارد از حضور در تيم اين تيم تهراني عذرخواست.

رسانه‌هاي ديگر ترکيه همچون روزنامه مليت، سايت‌هاي خبري اچ تي اسپورت، ماراتن و … نيز خبر پيشنهاد هفت ميليون پوندي باشگاه استيل آذين به مصطفي دنيزلي را منتشر کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)