سرمربی استقلال اهواز گفت: ما ۱۰ گل هم از پرسپولیس بخوریم اتفاقی نمی‌افتد اما اگر با یک گل هم ببریم کاری بزرگ و نتیجه‌ای ماندگار رقم زده‌ایم.

 به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال اهواز، سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ضمن تبریک به مناسبت میلاد مولای متقیان و الگوی ورزشکاران و تسلیت به مناسبت مرگ اولادی، این جوان رشید فوتبال ایران پیشنهادی دارم. در شرکت نفت هر 6 ماه یک بار باید اجبارا در جلسات طب صنعتی حضور یابم. سازمان لیگ باید ترفندی را استفاده کند که همه فوتبالی ها از مدیر گرفته تا بازیکنان اجبارا در طب سنتی حضور یابند. این آزمایشات 1 ساعت است اما تا 6 ماه از شرایط سلامتی خودمان اطلاع داریم.

وی افزود: در ارتباط با بازی باید بگویم که استقلال قعرنشین است و پرسپولیس صدرنشین است. با وجود فاصله زیادی که از هم داریم و با تمام احترام به برانکو پرسپولیس آماده ایم تا بازی با شرفی را مقابل حریف انجام دهیم. بچه ها با من کاملا همصدا بودند و کاملا بازی را آنالیز کرده ایم. پرسپولیس با وجود جوان بودن و دونده بودن نقاط ضعفی دارد که امیدوارم فردا بچه ها در بازی آن را پیاده کنند. می دانم خیل طرفداران پشت ما هستند و آن ها در طول هفته به ورزشگاه تختی آمدند. می دانم فردا با ازدحام خودشان در تختی یار دوازدهم ما هستند و روزی خوب را برای فوتبال خوزستان رقم می زنند.

بختیاری زاده اذعان داشت: ما 10 گل هم از پرسپولیس بخوریم اتفاقی نمی افتد اما اگر با یک گل هم ببریم کاری بزرگ و نتیجه ای ماندگار رقم زده ایم. مطمئن هستم که آن ها باید از ما بترسند زیرا در صورذت شکست، جایگاه خود را از دست خواهند داد.

سرمربی استقلال اهواز در رابطه با بازی استقلال مقابل پرسپولیس گفت: این از افتخارات استقلال و فوتبال اهواز است که در بدترین شرایط هم در برابر پرسپولیس نتایج قابل قبول و غیر منتظره‌ای گرفته است. زمانی من کاپیتان فولاد بودم و یادم است چه ولوله ای در خوزستان شد وقتی استقلال اهواز موفق شد 4 گل به عقاب آسیا و  پرسپولیس بزند. گاهی در طول هفته در فکر بودم که در برابر پرسپولیس چه باید کرد و در آن شرایط جوان‌تر‌ها به من روحیه می دادند.

وی در ارتباط با برانکو خاطرنشان کرد: برانکو سالهاست که در فوتبال ماست. برای منش انسانس و پرستیژ وی و شخصیت برانکو احترام قائل هستم. چه زمانی که در تیم ملی بود و چه الان. گاهی که او از دست داوران عصبی می شود تعجب می کنم که عصبانیت در شان اخلاقش نیست. همان طور که اخلاقش را آنالیز کرده ام، نوع بازی تیمش را هم آنالیز کرده ام.

بختیاری زاده در ارتباط با آرزوی خود تصریح کرد: من فرزند خوزستانم و فرزند لحظاتی که توپ و تانک دشمن روی سرمان باریدن گرفت اما استان را ترک نکردم. تمام تلاشم را می کنم که دینم را به مردم رنجدیده خوزستان ادا کنم. معتقدم باید بازی خوب با نتیجه ای خوب رقم بزنیم. فوتبال حق خوزستان است و امیدوارم تیمی از استان خوزستان قهرمان شود. فوتبال مال ماست و امیدوارم در سالهای بعد تیم‌هایی چون فولاد و نفت آبادان و مسجدسلیمان قهرمان شوند. کاری به صحبت های اسکوچیچ ندارم و معتقدم اگر کسی مثل سعداوی مربی بود، او هم آرزوی مرا داشت که یک خوزستانی قهرمان شود.

وی افزود: در طول هفته ما تنها بودیم و تنها تماشاگران مظلوم و پاپتی استقلال در کنار ما بودند. از طالقانی تشکر می کنم که استادیم تختی را در اختیار ما قرار دادند.

بختیاری زاده در خاتمه اظهار داشت: من هرگز سقوط را نپذیرفته ام. اگر 12 امتیاز  کسب کنیم و با توجه به شرایط سایر تیم ها می توانیم در لیگ بمانیم. مربی استقلال اهواز در هر شرایطی آرزوی من است حتی اگر در لیگ محلات باشد. امیدوارم فردا شاهد انبوه تماشاگران با پرچم های آبی در ورزشگاه باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)