صعود 101 پله اي ذوب آهن و سقوط 79 پله اي پرسپوليس

مرجع خبری پرسپولیس : در تازه ترين رده بندي تيم هاي باشگاهي فوتبال جهان که امروز (دوشنبه) توسط سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال منتشر شده است، تيم ذوب آهن اصفهان با 101 پله صعود در مکان صد و هفتاد و دوم قرار گرفت.

در اين رده بندي دو نماينده ديگر ايران در ليگ قهرمانان آسيا نيز با توجه به عملکرد درخشان اخير خود در اين رقابت ها صعود قابل توجهي داشته اند به طوريکه سپاهان ديگر تيم اصفهاني با صعود چشمگير 67 پله اي، رده دويست و بيست و دوم را به خود اختصاص داده و تيم استقلال تهران با 99 پله صعود در رده دويست و سي و پنجم جاي گرفته است.

در اين رده بندي 2 نماينده ديگر ايران در ليگ قهرمانان آسيا نيز با توجه به عملکرد درخشان اخير خود در اين رقابت ها صعود قابل توجهي داشته اند به طوري که سپاهان ديگر تيم اصفهاني با صعود چشمگير 67 پله اي، رده دويست و بيست و دوم را به خود اختصاص داده و تيم استقلال تهران با 99 پله صعود در رده دويست و سي و پنجم جاي گرفته است.


اما در همين رده بندي باشگاه پرسپوليس تهران در بين تيم هاي ايراني بيشترين سقوط را نشان مي دهد و با 79 پله سقوط نسبت به دوره قبل در رده سيصد و بيست و پنجم جهان ايستاده است.


بر اساس اعلام سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال، باشگاه بارسلونا اسپانيا همانند دوره قبل همچنان صدرنشين است و تيم هاي استوديانتس آرژانتين و وردربرمن آلمان در رده هاي بعدي قرار دارند.


ترتيب 10 باشگاه برتر فوتبال در تازه ترين رده بندي جهاني به شرح زير است:
1. بارسلونا (اسپانيا)
2. استوديانتس (آرژانتين)
3. وردربرمن (آلمان)
4. چلسي (انگليس)
5. منچستريونايتد (انگليس)
6. هوريزونته (برزيل)
7. شاختار دونتسک (اوکراين)
8. آرسنال (انگليس)
9. آاس رم (ايتاليا)
10. بايرن مونيخ (آلمان)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)