مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری فرد که عملکرد قابل قبولی طی دوره سوم مدیریت خود بر پرسپولیس نداشت، از این باشگاه رفت و موقتا حبیب کاشانی اداره باشگاه را بر عهده گرفت. تغییرات مدیریتی در سالهای اخیر با شتاب بیشتری در این باشگاه ادامه داشته است و طی 15 ماه گذشته، این چهارمین تغییر مدیریتی در باشگاه پرسپولیس بوده است که  شاید یک رکورد بی نظیر در فوتبال دنیا باشد.  با این تغییرات، میانگین عمر مدیریتی یک مدیر در باشگاه پرسپولیس کمتر از یک سال و حدود 11 ماه است.تغییرات مدیریتی باشگاه طی دهه هشتاد بدین صورت بوده است:

26 اردیبهشت 1380: علی پروین با حکم سعید فائقی معاون سازمان، سرپرست باشگاه پرسپولیس شد و عباس انصاری فرد که از بهمن ماه 79 مدیریت باشگاه را بر عهده گرفته بود، کنار گذاشته شد.

19 مهر 1380: علی میرزایی به عنوان مدیرعامل انتخابی سهامداران باشگاه اغاز به کار کرد و مدیریت او مورد قبول فدراسیون فوتبال نیز واقع شد. اگرچه پرسپولیس در این سال دو تیم مدیریتی موازی داشت! اما فقط امضای میرزایی برای فدراسیون قانونی محسوب می شد.

17 خرداد 1381: با پیروزی سازمان در مجادله مالکیت باشگاه، هیئت مدیره انتخابی سازمان منصوب و اکبر غمخوار به عنوان مدیر عامل فعالیت خود را در پرسپولیس اغاز کرد.

18 خرداد 1383: حجت الله خطیب به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

13 اذر 1384: اولین هیئت مدیره انتخابی توسط رئیس جدید سازمان تربیت بدنی، محمد حسن انصاری فرد را به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب کرد.

28 خرداد 1386: حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران به عنوان مدیر عامل جدید پرسپولیس انتخاب و جانشین انصاری فرد شد.

2 تیر 1387: علیرغم موفقیت کاشانی در پرسپولیس، داریوش مصطفوی به جای وی مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت.

16 دی 1387: عمر مدیریتی مصطفوی در پرسپولیس حدود 6 ماه طول کشید و بعد از برکناری وی، عباس انصاری فرد مدیرعامل جدید باشگاه شد.

12 مهر 1387: عباس انصاری فرد برکنار شد و حبیب کاشانی موقتا سرپرستی امور باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت. با توجه به گفته های کاشانی، باید منتظر حضور مدیرعامل جدید باشگاه در هفته اینده باشیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)