پاسوس منتفی شد، سوسا در انتظار

مرجع خبری پرسپولیس : در آستانه عید بزرگ مبعث به نظر می رسد محمد رویانیان قصد دارد هواداران تیمش را طی روزهای آینده سورپرایز کند.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ در میان نفراتی که باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده مدنظر دارد و مشغول مذاکره با آن ها است، چند شاه ماهی نقل و انتقالات در نزدیکی امضای قرارداد با سرخپوشان هستند.

 

 

محمدرضا خلعتبری یکی از همین نفرات است که نزدیکان باشگاه می گویند حضور او در پرسپولیس تقریبا قطعی شده و می توان وی را از همین امروز ستاره جدید سرخ ها دانست.

 

هر چند سابقه سال های گذشته مذاکره پرسپولیسی ها با خلعتبری ، اطمینان از این موضوع را دشوار می کند اما مهاجم تکنیکی و ریز نقش تیم ملی ایران که هم اکنون در کشور آلمان به سر می برد، روز پنجشنبه به تهران بازخواهد گشت و مراحل نهایی عقد قرارداد خود را انجام می دهد.

 

ظاهرا مدیربرنامه های خلعتبری مشغول انجام امور مربوط به تسویه حساب با باشگاه الوصل امارات است و در مذاکراتی که با سردار رویانیان داشته نیز به توافق کامل رسیده است.

 

کریم انصاری فرد نیز که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شدیدا به دنبال جذب وی هستند همچنان به پرسپولیس نزدیک تر است. توافق ضمنی در مذاکرات طرفین حاصل شده اما تکلیف این بازیکن طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

 

بعید است انصاری فرد فصل آینده را در استقلال بازی کند و چناچه حضور او در پرسپولیس محقق نشود، به احتمال فراوان یک سال باقی مانده قراردادش را در سایپا طی خواهد کرد. انصاری فرد به گفته مدیربرنامه هایش از چند باشگاه اروپایی نیز پیشنهاد دارد اما احتمال حضورش در لیگ برتر ایران در فصل آینده بیشتر است.

 

اما نگرانی هواداران در خصوص تمدید قرارداد علی کریمی نیز بیهوده است. علی کریمی که به همراه خانواده اش به سفر رفته است، پس از حضور در شمال کشور و استراحت چند روزه در امارات به تهران بازخواهد گشت تا قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند. نکته جالب اینکه قرار است علی کریمی زودتر از سایر ملی پوشان پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کند.

 

اما پس از اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری ویکتور هوگو پاسوس (ملقب به پله) مخالفت کردند، هافبک دفاعی سابق بنفیکا ، پورتو و پورتموث انگلستان حاضر نشد تخفیفی در مبلغ قراردادش قائل شود تا حضور این بازیکن تازه از مصدومیت رها شده در پرسپولیس تقریبا منتفی شود.

 

به همین خاطر یک هافبک دفاعی 27 ساله اهل کشور برزیل به نام «سوسا» که فصل گذشته در یکی از تیم های مطرح پرتغال بازی می کرد مد نظر سرخپوشان قرار گرفته است. سوسا کارنامه قابل قبولی دارد و قرار است پس از حضور در تهران، در تمرینات حاضر شود تا در صورت تایید نهایی کادرفنی و انجام تست پزشکی قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کند.

 

هر چند عدم بازگشت مصطفی دنیزلی به تهران سرنوشت این بازیکن را هم تا حدودی مبهم کرده است.

 

و دست آخر اینکه مازیار زارع هافبک فصل گذشته سرخپوشان پس از توافق کامل با حسین هدایتی مالک جدید باشگاه ملوان بندر انزلی به این تیم بازخواهد گشت.

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)