مرجع خبری پرسپولیس : قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و بر اساس آن دو نماینده ایران باید یک بازی داخلی را برای انتخاب تیم منتخب مرحله اول پلی آف به انجام برسانند.

 

مرحله پلی آف انتخابی لیگ قهرمانان آسیا طی دو مرحله انجام خواهد شد تا دو تیم باقی مانده برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال 2012 انتخاب شوند.

 

 

بر این اساس تیم های استقلال و ذوب آهن ایران باید در مرحله اول به مصاف هم بروند تا تیم برنده راهی مرحله دوم شده و به جمع سه تیم الاتفاق عربستان ، نفتچی ازبکستان و الشباب امارات بپیوندد.

 

سه تیم غرب آسیا که به صورت مستقیم در مرحله دوم حضور دارند تنها کافی است یک حریف را از پیش رو بردارند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند اما تیم های ایرانی ابتدا باید در مسابقه اول خود پیروز شده و سپس راهی مسابقه با تیم الاتفاق عربستان شوند تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

 

به این ترتیب با بازی مستقیم تیم های ایرانی استقلال و ذوب آهن با یکدیگر و حذف قطعی یکی از این تیم ها ، عملا 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا که به 2+نیم+نیم سهمیه کاهش یافته بود ، به دو و نیم سهمیه کاهش پیدا کرد.

 

این در حالی است که کشوری همچون امارات دارای 3 سهمیه مستقیم در مرحله گروهی و یک نیم سهمیه در مرحله پلی آف می باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)