مرجع خبری پرسپولیس : سايت كنفدراسيون فوتبال آسيا (‪ )AFC‬در گزارشي نوشت: باشگاه پرسپوليس قرارداد علي كريمي، موثرترين بازيكن فصل پيش خود را تمديد نكرد.

اين سايت افزود: كريمي كه فصل قبل در ميان شور و شوق فراوان بعد از ‪ ۷‬سال بازي در امارات، آلمان و قطر به پرسپوليس برگشته بود، توانست رضايت طرفداران را جلب كند.

سال گذشته بازي پرسپوليس در بسياري از مسابقات بستگي زيادي به شرايط كريمي داشت و با درخشش او به اوج مي‌رسيد تا آنجا كه بازي‌هاي موثر كريمي در شهرآورد تهران و ليگ قهرمانان آسيا فشار براي برگشتن او را به تيم ملي ايران بيشتر از هميشه كرد.

كريمي ‪ ۳۰‬ساله در بازگشت به تيم ملي در اولين بازي برابر امارات گل حساسي زد هر چند ايران به جام جهاني نرسيد و او يكبار ديگر از بازي‌هاي ملي كناره‌گيري كرد.

بهترين بازيكن سال ‪ ۲۰۰۴‬آسيا در فصل قبل پنج گل در ليگ ايران زد و در شش بازي ليگ قهرمانان دوبار گلزني كرد. او بارها پاس گل داد و در تغيير جريان يا سرنوشت بازي اثرگذار بود.

شماره هشت پرسپوليس دوشنبه شب و با اعلام مخالفت باشگاه پرسپوليس با آنچه مبلغ پيشنهادي اعلام شد، فرصت تمديد قرارداد كريمي را از دست داد.

علي كريمي در اين‌باره گفت: چيز زيادي نمي‌توانم بگويم. هواداران پرسپوليس خودشان مي‌توانند بهترين قضاوت را داشته باشند. اگر قرار بود كه پرسپوليس من را در باشگاه نگه دارد، نبايد چهار هفته من را بازي مي دادند.

اين بازيكن ادامه داد: پرسپوليس خانه ي اول و آخر من است و به هيچ شخص خاصي تعلق ندارد. پرسپوليس به امثال عابدزاده ، باقري ، مهدوي كيا و قبل تر از آن به امثال محمدخاني‌ها تعلق دارد. بدون شك روزي براي خداحافظي از فوتبال به پرسپوليس برمي گردم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)