مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های کشور گفت: تغییر هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشکل ساز نیست.

 

سهیل مهدی در مورد روند ارسال مدارک باشگاه ها برای حرفه ای شدن عنوان کرد: به دلیل تعطیلات ارسال مدارک از سوی باشگاه هایی که هنوز مدارک خود را ارسال نکرده اند به تعویق افتاد و امروز و فردا سایر باشگاه ها مدارک خود را می فرستند.

 

تا آخرین روز ممیزی برای بررسی مدارک، باشگاه ها فرصت دارند مدارکشان را ارسال کنند.

 

وی افزود: تا روز 15 مهر فرصت است که مدارک را کنترل کنیم و اگر باشگاهی کم و کسر داشته باشد می توانیم این نواقص را برطرف کنیم.

 

مهدی ادامه داد: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا 15 شهریور برای بازدید از امکانات به ایران می آیند ولی اینکه به کدام باشگاه ها بروند بستگی به نظر خودشان دارد. شاید آنها بخواهند از همه باشگاه ها دیدن کنند و شاید از برخی باشگاه ها بازدید داشته باشند اما آنچه مسلم است اینکه همه باشگاه ها برای بازدید باید آماده باشند.

 

کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های کشور در پاسخ به این سؤال که بازی نکردن تیم گهر دورود در ورزشگاه خانگی مشکلی برای امتیازدهی به ایران به وجود نمی آورد، گفت: هیچ مشکلی پیش نمی آید. این باشگاه تعهد داده در یک بازده زمانی ورزشگاه خانگی خود را آماده کند.

 

مهدی در مورد اینکه برخی از کارشناسان نسبت به وضعیت امکانات ایران برای امتیازدهی نگران هستند، گفت: این نگرانی مثل نگرانی شب امتحان است. کسی هم که شاگرد اول کنکور می شود این نگرانی را دارد. هر باشگاهی مشکلات خاص خود را دارد و نمی خواهیم هیچ باشگاهی را زیر سوال ببریم.

 

وی در پایان در مورد تغییراتی که قرار است در هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گیرد و اینکه آیا تغییرات مدیران این دو باشگاه در AFC مشکل ساز می شود یا خیر گفت: تغییر هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طبیعی و عادی است و مشکلی در AFC به وجود نمی آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)