مرجع خبری پرسپولیس : دو باشگاه صاحب نام آمریکایی خواهان به خدمت گرفتن فوق ستاره پرسپولیس هستند .

خداحافظي علي كريمي از تيم‌ملي نه تنها يك سوژه خوب خبري نبود، بلكه يك شوك بزرگ براي فوتبال بود كه ديگر مثل علي كريمي را نمي‌توان در آن يافت.
خداحافظي علي كريمي از تيم‌ملي جدا از مباحث ورزشي باعث شد تا بيگانگان و سودجويان نهايت استفاده را ببرند و اين موضوع را به مسايل سياسي ربط بدهند. كريمي كه معمولا كارهاي عجيب و غريب انجام مي‌دهد در اين مورد مي‌گويد: «پس از پايان بازي‌هاي اخير و عدم راهيابي تيم‌ملي تصميم گرفتم تا از تيم‌ملي خداحافظي كنم. گرفتن اين تصميم براي خودم هم خيلي سخت بود ولي احساس كردم با توجه به اتفاقاتي كه در مورد تيم‌ملي افتاد، بهتر است تا خودم را كنار بكشم. برخلاف آنچه كه بعضي‌ها عنوان مي‌كنند خداحافظي من از تيم‌ملي هيچ ربطي به مسايل حاشيه‌اي و سياسي ندارد و برخلاف آنچه كه بيگانگان و سودجويان اعلام مي‌كنند، من با ميل خودم و نظر خودم از تيم‌ملي كناره‌گيري كردم.»
كريمي كه هميشه با تعصب و غيرت خاصي براي تيم‌ملي توپ زده است، حالا ترجيح مي‌دهد تا تمام تمركز و انگيزه‌اش را در عرصه بازي‌هاي باشگاهي به كار گيرد.
كريمي كه به‌رغم خصوصيات خاص اخلاقي‌اش مدت‌هاست كه منتظر تماس مسوولان باشگاه پرسپوليس است، هنوز تماسي از سوي مسوولان اين باشگاه دريافت نكرده است. اين درست كه علي كريمي و عباس انصاري‌فرد هرگز ارتباط خوبي با يكديگر نداشته‌اند ولي جادوگر به علت علاقه‌اي كه به هواداران پرسپوليس دارد در تمام اين مدت جواب پيشنهاداتش را نداد تا شايد مسوولان باشگاه پرسپوليس با او تماس بگيرند.

ديدن چنين حركتي از سوي علي كريمي با آن شرايط خاص اخلاقي بسيار عجيب بود. او در اين مورد مي‌گويد: «تا به حال براي هيچ‌چيز اينقدر صبوري نكرده بودم ولي اين‌بار موضوع فرق مي‌كند. من هواداران پرسپوليس را دوست دارم و به عشق آنها بود كه قيد قطر و ديگر تيم‌هاي خارجي را زدم و به تهران برگشتم اما وقتي شرايط به اينگونه است و كسي سراغ مرا نمي‌گيرد، بايد چه كار كنم؟ اصلا شما اگر جاي من بوديد چه مي‌كرديد و تا كي منتظر مي‌شديد؟ من پرسپوليس را دوست دارم. حاضرم عاشقانه براي هواداران پرسپوليس بازي كنم ولي با توجه به اتفاقاتي كه افتاده، فقط تا روز شنبه منتظر مي‌مانم و پس از آن به سرعت تكليفم را روشن مي‌كنم و تيم جديدم را معرفي مي‌كنم.» كريمي همچنان ترجيح مي‌دهد تا در مورد پيشنهاداتش صحبت نكند ولي جدا از صحبت‌هايي كه در مورد پيوستن او به باشگاه الاهلي شده، جادوگر دو پيشنهاد قابل توجه از آمريكا دارد. كريمي كه هنوز نام اين تيم‌ها را اعلام نكرده، قصد دارد تا در زمان برگزاري ديدار دوستانه تيم‌هاي منتخب جهان و منتخب آمريكا در لس‌آنجلس با تيم‌هاي خواهانش مذاكره كند. شنيده‌هاي ما در مورد تيم‌هاي خواهان علي كريمي حكايت از آن دارد كه دو باشگاه آمريكايي براي جذب او پيشنهاداتي ارايه كرده‌اند. باشگاه لس‌آنجلس گالكسي و شيكاگو فاير خواهان جذب علي كريمي هستند و اگر جادوگر خواهان حضور در آمريكا باشد مي‌تواند در يكي از اين تيم‌ها توپ بزند. نكته قابل توجه در مورد اين دو پيشنهاد آمريكايي اين است كه باشگاه لس‌آنجلس گالكسي چندي پيش نيز خواهان ديويد بكام بود و طرفداران زيادي نيز در فوتبال آمريكا دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)