ads

ads

ads

 


نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح کشور

پرسپولیس نیوز : نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی صبح را ورق می زنیم از طریق پایگاه خبری پرسپولیس:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





نظرات   

-2 #21 یه دختر پرسپولیسی 2017-04-06 16:59
ایشالا اگر بازی بعدی رو ببریم پرسپولیس بدون شک قهرمان میشه . ولی ای کاش رامینم بود . حقش بود باهامون باشه . به قول مهدی طارمی قهرمانی بدون رامین معنایی نداره
نقل قول
-3 #20 فرزانه 2017-04-06 14:55
من نمیدونم اقای برانکو چی توی شجاع دیده ؟ امار خط دفاعی امسال سپاهان و مهمتر نمره هایی که شجاع تو هر بازی گرفته به راحتی سطح این بازیکن رو مشخص میکنه. ما یه دفاع وسط بین المللی میخایم وگرنه در حد شجاع که خدایی عملکرد ربیع خواه بهتر بوده.
نقل قول
+19 #19 محمد 2017-04-06 13:24
میگما این منصوریان چیزی زده بودآخه بنده خدا خیلی توهم داشت ،...قهرمان میشیم ؟!!!! : :sigh: :cry:
نقل قول
+16 #18 محسن@2 2017-04-06 12:35
اینا میخوان هرجورشده از پرسپولیس امتیاز کسر کنن... بازی بعدی رو هم ببریم قهرمانی قطعیه ;-)
نقل قول
+16 #17 فقط پرسپولیس 2017-04-06 11:51
جلالی با چه رویی این حرفارو میزنه؟ پرسپولیس دوتا گل سالم زد بدن هیچ پنالیت یا ضربه کاشته.. اونموقع هم که از کیسه باختی بازم این حرفارو زدی؟
نقل قول
+31 #16 شقایق دخی پرسپولیسی 2017-04-06 11:37
داداش های پرسپولیسی لطفا دوشنبه ورزشگاه رو پر کنید حیف که ما دختر ها نمی تونیم بیام ورزشگاه
انشالا با یه برد پرگل مقابل الریان :D
نقل قول
+12 #15 یوسف 2017-04-06 10:55
پرسپولیس بهید واسه فصل بعد تقویت بشه
شایان مصلح ومهدی قایدی ازلیگ یک
گادوین منشاوشجاع خلیلزاده وسعیداقایی و علی عبداله زاده ازلبگ برتر روبگیرن عالی میشه
نقل قول
+5 #14 pouya 2017-04-06 10:21
سروش چش بود اخه. اصلا اون سروش نبود ..,
نقل قول
+15 #13 mahsa 2017-04-06 09:46
نقل کردن hamid ps:
دوس دارم اگه قهرمانی مسجل شد.درویش وند و کرملاچعب بیشتر بازی بکنه.استایل درویش وند مث تراشتگن.

الوان زاده هم خوب بازی میکند . بنظرم باید به جوونا میدون بدیم چون ستاره های تیم همه میرن اروپا و ما باید دوباره ستاره بسازیم 8)
نقل قول
+14 #12 دختر پرسپولیسی 2017-04-06 09:19
نقل کردن اِبی:
لیگ یه نیم فصل دیگه هم ادامه داشت باز کیسه قهرمان نمیشد
چه حرف بیخودی
قهرمانی فقط و فقط مال پرسپولیسه
تازه سال بعد هم به امید خدا اگه بازیکنایی که میخوایم جذب شن قهرمانیم

این رابسون هم با اینکه خارجیه خوب تونسته تو این مدت افکار چرک کیسه ای پیدا کنه
نقل قول
+7 #11 جواد 2017-04-06 07:24
از همشهری کیسه کش تر نداریم.
نقل قول
+10 #10 6p.ca 2017-04-06 06:58
جلالی و آذری دشمنان قسم خورده پرسپولیس هستند مخصوصا جلالی که یکبار هم تا نزدیکی نیمکت پرسپولیس پیش رفت که سلطان زد تو پوزش انداختش کنار و بعد از اون دشمنیش صد برابر شد همیشه هم به کیسه از قصد میبازه مخصوصا امسال که کیسه رو از بحران خارج کنه البته این هم عادتشه که وقتی میبازه راجع به داوری زر زر کنه
نقل قول
+10 #9 رامین903 2017-04-06 03:26
کچل اینو یادت باشه نه فقط امسال،بلکه تا ۳فصل پرسپولیس قهرمانه.شک نکن
نقل قول
+10 #8 رامین903 2017-04-06 03:25
بله.پرسپولیسم پارسال ۱بازی دیگه انجام میشد قهرمان میشد.هرچند قهرمانواقعی پرسپولیس بود.ولی نامردی شد و جام رو ندادن
نقل قول
+13 #7 رامین903 2017-04-06 03:24
کچل کمتر منتظر بمون که ابروهاتم میریزه :lol:
نقل قول
+18 #6 Unforgiven 2017-04-06 02:28
سلام و عرض ادب رفقا

خدا را صدهزار مرتبه شکر که این بازی حساس را هم بردیم

انشالا میریم برای برد الریان

قبلا هم گفتم: کم کنیم از دو دستگی و تفرقه، و تنها به اتحاد فکر کنیم و همبستگی ...
این که کی خوب بازی می کنه، کی چرا تو ترکیب نیست، کی چرا از تیم رفت، کی چرا.. همه را ول کنید بچه ها...فقط به روزهای خوب فکر کنید. روزهای خوب هم فقط با حمایت و همدلی ساخته میشه

پی نوشت: مسئولان عزیز سایت، فکر نمی کنید درج اخباری در مورد جذب منشا در روز بازی با پیکان بهانه دست بهانه جویان میده مثل همین آقای جلالی، همین کیسه ای ها و...چرا اخبار نقل و انتقالاتمون باید آشکار شه؟ چند وقت پیش هم داستان سر شجاع خلیل زاده داشتیم و کلی حاشیه.خودمون که خودزنی نکنیم...
نقل قول
+101 #5 amir ali24 2017-04-06 01:24
من نمیدونم این منصوریان منتظر چه اتفاقی هست بابا چشمتو باز کن ببین12 امتیاز فاصله است ما همین الانشم قهرمانیم فهمیدی .
نقل قول
+78 #4 Ali 2017-04-06 00:52
هدف وهمشهری جفتشون کیسه کش ونجسن!
نقل قول
+115 #3 اِبی 2017-04-06 00:27
لیگ یه نیم فصل دیگه هم ادامه داشت باز کیسه قهرمان نمیشد
چه حرف بیخودی
قهرمانی فقط و فقط مال پرسپولیسه
تازه سال بعد هم به امید خدا اگه بازیکنایی که میخوایم جذب شن قهرمانیم
نقل قول
+106 #2 hamid ps 2017-04-06 00:26
دوس دارم اگه قهرمانی مسجل شد.درویش وند و کرملاچعب بیشتر بازی بکنه.استایل درویش وند مث تراشتگن.
نقل قول
+115 #1 mamad 2017-04-06 00:21
اقای جلالی خجالت بکش حداقل یه اخراجی و پنالتی باید برا ما میگرفت به استقلال میبازی هیچی نمیگی چرا
امیدوارم تا بازی الریان هافبکامون به خودشون بیان
دوشنبه صدهزارنفر ورزشگاه باشنا
یکم هافبکا زیادی نمایشی و پراشتباه کار میکنن
دوتا گلمونم قشنگ بود امیری و علیپور خیلی خوب بودن
بعد مدت ها در دفاع خوب بودیم
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads